El grup de distribució valencià Mercadona ha escollit la regió de Porto per obrir les seves primeres botigues a Portugal per la proximitat geogràfica amb Galícia i Castella i Lleó i iniciar, així , la seva internacionalització.
"El pla d'internacionalització de la cadena valenciana, anunciat al juny arrencarà a la zona nord de Portugal, una opció natural, doncs la proximitat a Galícia i Castella i Lleó facilita l'arrencada de l'operació", ha informat l'empresa en un comunicat.
L'empresa ha registrat la societat Irmãdóna a Porto per poder desenvolupar l'activitat del grup a Portugal.
En aquesta fase del procés d'expansió, l'empresa està integrant als candidats seleccionats, 120 directius que lideraran el projecte a Portugal i 30 analistes del camp de productes frescos.
Els col·laboradors participen en un programa de formació de 18 mesos, a Portugal i Espanya, on rebran formació específica sobre el model de Qualitat Total de Mercadona i formació pràctica.
L'empresa preveu invertir 25 milions d'euros i crear aproximadament 200 llocs de feina "estable i de qualitat en aquesta primera fase d'expansió", dedicant 50.000 euros a la formació de cada empleat portuguès seleccionat.
Mercadona va anunciar al juny l'obertura quatre supermercats a Portugal el 2019, els primers fora de l'Estat espanyol.
La companyia que presideix Juan Roig va optar per Portugal per ser un mercat proper, la qual cosa facilita les qüestions logístiques, que s'enquadra dins del creixement orgànic i natural de Mercadona.
Mercadona, que el 2015 va obtenir una facturació de 20.831 milions d'euros, té a Espanya 1.587 supermercats i una plantilla de 76.000 empleats fixos.
"El pla d'internacionalització de la cadena valenciana, anunciat al juny arrencarà a la zona nord de Portugal, una opció natural, doncs la proximitat a Galícia i Castella i Lleó facilita l'arrencada de l'operació", ha informat l'empresa en un comunicat.
L'empresa ha registrat la societat Irmãdóna a Porto per poder desenvolupar l'activitat del grup a Portugal.
En aquesta fase del procés d'expansió, l'empresa està integrant als candidats seleccionats, 120 directius que lideraran el projecte a Portugal i 30 analistes del camp de productes frescos.
Els col·laboradors participen en un programa de formació de 18 mesos, a Portugal i Espanya, on rebran formació específica sobre el model de Qualitat Total de Mercadona i formació pràctica.
L'empresa preveu invertir 25 milions d'euros i crear aproximadament 200 llocs de feina "estable i de qualitat en aquesta primera fase d'expansió", dedicant 50.000 euros a la formació de cada empleat portuguès seleccionat.
Mercadona va anunciar al juny l'obertura quatre supermercats a Portugal el 2019, els primers fora de l'Estat espanyol.
La companyia que presideix Juan Roig va optar per Portugal per ser un mercat proper, la qual cosa facilita les qüestions logístiques, que s'enquadra dins del creixement orgànic i natural de Mercadona.
Mercadona, que el 2015 va obtenir una facturació de 20.831 milions d'euros, té a Espanya 1.587 supermercats i una plantilla de 76.000 empleats fixos.
Subscriu-te de franc a VIA Empresa i rebràs al teu correu les nostres millors històries, reportatges i entrevistes, a més d’altres avantatges exclusius per a subscriptors.
Abans d'enviar-nos les teves dades llegeix la següent informació INFORMACIÓ BÀSICA SOBRE PROTECCIÓ DE DADES Responsable del tractament: TOTMEDIA COMUNICACIÓ, S.L. Finalitat del tractament: Atendre les sol·licituds d'informació que els usuaris d'aquest formulari ens enviïn. Legitimació: Consentiment de l'interessat en enviar-nos el formulari amb les seves dades. Destinataris: El personal, la direcció de l'empesa i els prestadors de serveis necessaris per complir amb les nostres obligacions. No cedirem les seves dades a tercers. Drets que l'assisteixen: Té dret a accedir, rectificar i/o suprimir les seves dades, així com altres drets, com s'explica detalladament a la política de privacitat, dirigint-se a privacitat@totmedia.cat. Informació addicional: Per a més informació consultin la política de privacitat.