La web forma parte de la campaña 'Siempre hay luz al final del túnel' | iStock

entreteniment

"Hi ha llum al final del túnel", notícies positives enmig de la crisi

Renfe llança una plataforma per traslladar un missatge d'esperança i suport emocional a la societat

Renfe estrena la nova web www.hayluzalfinaldeltunel.com amb notícies positives d'actualitat i seccions d'entreteniment relacionades amb la crisi derivada de la pandèmia mundial de coronavirus. Segons informen en un comunicat, la nova plataforma d'entreteniment forma part de la campanya Sempre hi ha llum al final del túnel, creada per traslladar un missatge d'esperança i suport emocional a la societat.

La nova web conté una secció de Bones notícies, que serviran per tenir informats als usuaris amb notícies únicament positives que incrementin la seva esperança i el seu optimisme. Així mateix, l'apartat de Bona gent donarà visibilitat, de forma periòdica, a les millors iniciatives solidàries que vagin sorgint, animant a la gent a desenvolupar les seves.

La secció Bon humor s'alimentarà d'imatges de continguts humorístics realitzats pels usuaris de xarxes socials, especialment memes i vídeos, procurant sempre no ferir sensibilitats i treure un somriure als lectors. També hi haurà una secció de Bones idees per portar millor la quarentena i "ajudar-nos, entre tots, a passar aquest període de la millor manera, entretenint-nos i aprenent coses noves, sense importar l'edat o els interessos de cadascun2.

Finalment, la web té un apartat de Bones estones, on es mostraran espais d'internet que estan a l'abast de tots, i que ens permeten evadir-nos de manera constructiva. La diferència pel que fa a la secció Bones idees és que el contingut no parteix tant de la gent sinó d'institucions i/o empreses.