Fa aproximadament un any, Facebook va actualitzar el seu popular "m'agrada" per afegir-hi noves expressions com ara els "M'encanta", "haha", "Renoi", "Trist" i "Enfadat". No obstant, la popular xarxa social no es va atrevir a incloure el que podia semblar més obvi, un botó per indicar que una publicació "No m'agrada".
En aquell moment, responsables de Facebook van explicar que un botó amb un missatge negatiu podia ser molt desagradable per a l'autoestima d'alguns usuaris, sobretot adolescents.
Ara, un any després, Facebook està començant a provar un sistema per indicar emocions molt similar en els missatges que s'envien via Messenger, la seva aplicació de missatgeria instantània. Fins aquí, el moviment sembla lògic, però la sorpresa ha saltat quan a les sis reaccions actuals s'hi ha afegit la d'un polze cap avall, indicant un "No m'agrada".
Aquestes noves reaccions es podran fer servir d'una manera molt similar a la que s'ha introduït a Instagram –també propietat de Facebook–, que permet indicar que un comentari ens agrada.
Al costat de cada línia de text de la conversa hi apareixerà un botó que desplegarà la llista d'emoticones disponibles, a més d'un petit comptador del total de reaccions que s'han produït.
Fonts de la companya han confirmat que aquesta nova reacció s'està provant en alguns usuaris i que encara no està decidit si acabarà afegint-se a les actuals de manera definitiva i global. A més, expliquen, aquesta nova icona està pensada per exemplificar un "No" en preguntes, votacions i altres qüestions que requereixin una resposta ràpida.
En aquell moment, responsables de Facebook van explicar que un botó amb un missatge negatiu podia ser molt desagradable per a l'autoestima d'alguns usuaris, sobretot adolescents.
Ara, un any després, Facebook està començant a provar un sistema per indicar emocions molt similar en els missatges que s'envien via Messenger, la seva aplicació de missatgeria instantània. Fins aquí, el moviment sembla lògic, però la sorpresa ha saltat quan a les sis reaccions actuals s'hi ha afegit la d'un polze cap avall, indicant un "No m'agrada".
Aquestes noves reaccions es podran fer servir d'una manera molt similar a la que s'ha introduït a Instagram –també propietat de Facebook–, que permet indicar que un comentari ens agrada.
Al costat de cada línia de text de la conversa hi apareixerà un botó que desplegarà la llista d'emoticones disponibles, a més d'un petit comptador del total de reaccions que s'han produït.
Fonts de la companya han confirmat que aquesta nova reacció s'està provant en alguns usuaris i que encara no està decidit si acabarà afegint-se a les actuals de manera definitiva i global. A més, expliquen, aquesta nova icona està pensada per exemplificar un "No" en preguntes, votacions i altres qüestions que requereixin una resposta ràpida.
Subscriu-te de franc a VIA Empresa i rebràs al teu correu les nostres millors històries, reportatges i entrevistes, a més d’altres avantatges exclusius per a subscriptors.
Abans d'enviar-nos les teves dades llegeix la següent informació INFORMACIÓ BÀSICA SOBRE PROTECCIÓ DE DADES Responsable del tractament: TOTMEDIA COMUNICACIÓ, S.L. Finalitat del tractament: Atendre les sol·licituds d'informació que els usuaris d'aquest formulari ens enviïn. Legitimació: Consentiment de l'interessat en enviar-nos el formulari amb les seves dades. Destinataris: El personal, la direcció de l'empesa i els prestadors de serveis necessaris per complir amb les nostres obligacions. No cedirem les seves dades a tercers. Drets que l'assisteixen: Té dret a accedir, rectificar i/o suprimir les seves dades, així com altres drets, com s'explica detalladament a la política de privacitat, dirigint-se a privacitat@totmedia.cat. Informació addicional: Per a més informació consultin la política de privacitat.