El Barcelona Meeting Point duplica la seva oferta | Cedida

bmp

Barcelona Meeting Point duplica la seva oferta de continguts i aposta pel 'networking'

Durant el congrés, més de 150 ponents analitzaran la transformació del sector immobiliari en 50 conferències

La 23a edició de Barcelona Meeting Point (BMP), que se celebrarà del 16 al 19 d'octubre, augmenta la seva oferta de continguts i el seu programa d'activitats de treball en xarxa per a generar oportunitats de negoci. El congrés de la fira comptarà amb el doble de sales de conferències passant de les dues de l'any passat, a les quatre d'aquest any. En les més de 50 sessions intervindran més de 150 ponents del sector immobiliari que debatran les tendències més innovadores, l'arribada de les ciutats intel·ligents i la necessitat de ser més sostenibles. La novetat d'aquesta edició és un fòrum sobre l'impacte de la construcció a la regió Mediterrània, amb un programa que defensa que la indústria immobiliària i urbana és la a base fonamental per al seu desenvolupament econòmic.

La transformació del sector immobiliari, la mobilitat, la inversió i la gestió immobiliària, la immologística i el sector residencial seran els temes principals que es tractaran en les xerrades de BMP Congress. Algunes sessions es dedicaran a les últimes modalitats de compartir pis i espai de feina, les tendències en comerç, lloguer de vacances i reserves hoteleres, i els hubs urbans. D'altra banda, la pròxima edició de Barcelona Meeting Point acollirà un espai de relació per a atreure els grans inversors internacionals i a les empreses estrangeres que volen fer negoci a l'Estat.

Una altra de les eines que BMP posa a l'abast de les empreses expositores és el denominat Match & Meet, un procediment que consisteix en fer un qüestionari previ a tots els visitants de la fira per a conèixer les seves necessitats immobiliàries i, en funció dels resultats, posar-los en contacte amb les empreses expositores que poden ajudar-los.