Catalunya promocionarà la seva cultura a la fira líder del mercat de viatges de l'Àsia i el Pacífic (ITB Asia), que s'organitzarà del 19 al 21 d'octubre a Singapur, ha anunciat aquest dijous el conseller d'Empresa i Coneixement, Jordi Baiget, a la seu de la colla dels Minyons Terrassa.
Aprofitant aquesta cita, la Generalitat ha organitzat a través de l'Agència Catalana de Turisme (ACT) una setmana catalana a la ciutat asiàtica, amb el nom de Catalonia-Barcelona is much more Week, que té el suport de la Diputació de Barcelona, l'Ajuntament de Terrassa i la colla egarenca.
L'objectiu d'aquesta participació és posicionar Catalunya com a destí turístic dels operadors d'aquesta zona. Baiget ha recordat que, dels 18 milions de turistes que ha rebut Catalunya aquest 2016, 1,5 milions han procedit d'aquesta part del món.
La Generalitat ha programat una sèrie d'activitats per a promocionar la cultura catalana, cinc actuacions castelleres i dos tallers en escoles de Singapur, amb la participació de més de 200 membres de la colla.
En aquest sentit, Baiget ha remarcat "la dificultat" d'organitzar aquest acte en un país que té una mentalitat diferent i en què la col·locació de les mans en certes parts del cos aliè genera controvèrsia.
Al mateix temps, la gastronomia i l'enoturisme tindran una forta presència, aprofitant que Catalunya és la Regió Europea de la Gastronomia 2016, de la mà del xef català amb una estrella Michelin Nandu Jubany a l'establiment que té a Singapur (FOC Restaurant), obert el 2014 i que ja té dos locals més, el PIM PAM by FOC i el FOC at Sentosa Restaurant; a més, les firmes catalanes Torres i Codorniu oferiran els seus vins i caves.
El 2012, l'ACT va obrir una oficina de promoció turística a Singapur, que juntament a la que hi havia a la Xina -inaugurada el 2005-, cobria la zona d'Àsia-Pacífic, i amb aquesta setmana catalana es pretén millorar aquest posicionament de la destinació catalana entre les preferències europees.
Aprofitant aquesta cita, la Generalitat ha organitzat a través de l'Agència Catalana de Turisme (ACT) una setmana catalana a la ciutat asiàtica, amb el nom de Catalonia-Barcelona is much more Week, que té el suport de la Diputació de Barcelona, l'Ajuntament de Terrassa i la colla egarenca.
L'objectiu d'aquesta participació és posicionar Catalunya com a destí turístic dels operadors d'aquesta zona. Baiget ha recordat que, dels 18 milions de turistes que ha rebut Catalunya aquest 2016, 1,5 milions han procedit d'aquesta part del món.
La Generalitat ha programat una sèrie d'activitats per a promocionar la cultura catalana, cinc actuacions castelleres i dos tallers en escoles de Singapur, amb la participació de més de 200 membres de la colla.
En aquest sentit, Baiget ha remarcat "la dificultat" d'organitzar aquest acte en un país que té una mentalitat diferent i en què la col·locació de les mans en certes parts del cos aliè genera controvèrsia.
Al mateix temps, la gastronomia i l'enoturisme tindran una forta presència, aprofitant que Catalunya és la Regió Europea de la Gastronomia 2016, de la mà del xef català amb una estrella Michelin Nandu Jubany a l'establiment que té a Singapur (FOC Restaurant), obert el 2014 i que ja té dos locals més, el PIM PAM by FOC i el FOC at Sentosa Restaurant; a més, les firmes catalanes Torres i Codorniu oferiran els seus vins i caves.
El 2012, l'ACT va obrir una oficina de promoció turística a Singapur, que juntament a la que hi havia a la Xina -inaugurada el 2005-, cobria la zona d'Àsia-Pacífic, i amb aquesta setmana catalana es pretén millorar aquest posicionament de la destinació catalana entre les preferències europees.
Subscriu-te de franc a VIA Empresa i rebràs al teu correu les nostres millors històries, reportatges i entrevistes, a més d’altres avantatges exclusius per a subscriptors.
Abans d'enviar-nos les teves dades llegeix la següent informació INFORMACIÓ BÀSICA SOBRE PROTECCIÓ DE DADES Responsable del tractament: TOTMEDIA COMUNICACIÓ, S.L. Finalitat del tractament: Atendre les sol·licituds d'informació que els usuaris d'aquest formulari ens enviïn. Legitimació: Consentiment de l'interessat en enviar-nos el formulari amb les seves dades. Destinataris: El personal, la direcció de l'empesa i els prestadors de serveis necessaris per complir amb les nostres obligacions. No cedirem les seves dades a tercers. Drets que l'assisteixen: Té dret a accedir, rectificar i/o suprimir les seves dades, així com altres drets, com s'explica detalladament a la política de privacitat, dirigint-se a privacitat@totmedia.cat. Informació addicional: Per a més informació consultin la política de privacitat.