Vueling destina 70 milions d'euros a rentar la seva imatge

L'aerolínia vol posicionar-se com a una companyia ràpida, àgil, amb baixos preus i una bona gestió de la comunicació de les incidències

Passatgers de Vueling facturant el seu equipatge | ACN Passatgers de Vueling facturant el seu equipatge | ACN

Vueling vol convertir-se en el 2023 en l'aerolínia de baix cost número 1 d'Europa pel que fa a la percepció dels clients. Amb aquest objectiu, el de posicionar-se com a una companyia ràpida, àgil i amb baixos preus, ha posat en marxa un pla dividit en quatre fases en el que invertirà 70 milions d'euros entre el 2017 i el 2019.

Més info: Vueling es reorganitza per evitar problemes a l'estiu

El director d'experiència de client de Vueling, Calum Laming, director d'experiència de client de Vueling, ha explicat que entre l'any passat i aquest 2018 s'ha treballat en agilitzar els processos més bàsics, des del procés de compra, el trànsit a l'aeroport o l'experiència de vol, i que a partir del 2019 s'incidirà en la digitalització de la companyia amb la instal·lació, per exemple, de wifi a tots els seus avions.

Un dels punts on més s'està incidint és en la gestió i comunicació de les incidències que la companyia atribueix a la congestió de l'espai aeri.

Més informació
Què hem de fer amb Vueling?
Vueling, l'aerolínia de baix cost més impuntual del món al juliol
Avui et destaquem
El més llegit