Whatsapp introdueix els catàlegs a l'aplicació

negoci

Whatsapp s'apunta a l"ecommerce'

L'aplicació de missatgeria introduirà catàlegs per tal que les empreses puguin mostrar i compartir els seus productes amb els seus usuaris

Nova estratègia de Whatsapp per créixer més. Després d'haver introduït anuncis en els stories i d'haver incorporat desenes de novetats, l'aplicació de missatgeria es llança de cap al món de l'ecommerce amb Whatsapp Business. La companyia introduirà catàlegs per tal que les empreses puguin mostrar i compartir els seus productes i els usuaris de l'aplicació puguin navegar entre aquells productes que els agradaria adquirir.

Més info: WhatsApp prepara una app per connectar empreses i clients

De fet, ja feia temps que Whatsapp ho havia anunciat, però no ha estat fins ara que s'ha posat en marxa. Aquesta aplicació serà gratuïta per als petits i mitjans negocis, mentre que per a companyies més grans com ara aerolínies, bancs i empreses es presentarà com una solució empresarial el cost de la qual no ha estat revelat.

Fins ara, les empreses havien d'enviar fotografies dels productes, mentre que amb la nova funcionalitat els seus usuaris podran consultar el catàleg complet d'una empresa a través de Whatsapp. A més, per cada producte, l'empresa pot afegir-hi informació i incloure-hi el preu, la descripció i el codi del producte. A més, tindrà en compte les diferents necessitats de cada companyia, segons ha detallat l'aplicació.

De moment, però, aquesta funció només està disponbile al Brasil, Alemanya, la Índia, Indonèsia, Mèxic, el Regne Unit i els Estats Units.