Els 'glovers' són un dels pilars de Glovo| Cedida

delivery

Glovo ara també té un supermercat

La companyia opta per diversificar el seu model de negoci oferint productes frescos a domicili

Glovo entra al sector dels supermercats. La startup catalana repta a Amazon, Mercadona i El Corte Inglés amb la seva entrada en aquest segment amb lliuraments en 20 minuts. La companyia ha anunciat que iniciarà prova pilot Madrid on obrirà el seu primer establiment d'aquest tipus. El centre oferirà productes frescos senzills les 24 hores del dia. El local, situat al barri de Tetúan, té una superfície de 200 metres quadrats i comptarà amb una plantilla d'entre 8 i 9 empleats.

Segons ha anunciat el cofundador i conseller delegat de Glovo, Oscar Pierre, el seu objectiu és garantir un servei d'entrega en menys de 20 minuts a qualsevol punt, tots els dies de la setmana, els 24 hores. Si la prova funciona, l'empresari preveu obrir de tres a quatre supermercats més a la ciutat i expandir el model a Barcelona, amb 2 o 3 centres, Lima, Buenos Aires i Santiago de Xile. "No venim a competir amb ningú, ho veiem com una oportunitat i és la nostra entrada a comandes més grans", ha afirmat en una trobada amb la premsa.

Glovo acaba de tancar una ronda de finançament de 115 milions d'euros i preveu acabar 2018 amb unes vendes de 80 milions d'euros, la qual cosa suposa un 370% més dels 17 milions d'euros registrats el passat exercici. "Espanya suposa un terç dels ingressos totals del grup i és el país on és més rendible", ha explicat Pierre. De cara 2019, preveuen entrar a 10 països nous i començar a oferir serveis per a empreses i restaurants.