Whisbi permet a l'usuari viure a distància i en temps real l'experiència de compra en una botiga física

FINANÇAMENT

El fons Capital Expansió inverteix un milió d'euros a Whisbi Technologies

L'ICF vol impulsar la internacionalització i el creixement de la pime especialitzada en la digitalització dels processos de venda

El fons Capital Expansió de l'Institut Català de Finances (ICF) ha invertit un milió d'euros en la pime catalana Whisbi Technologies, especialitzada en la digitalització dels processos de venda de les empreses. A través d'un préstec participatiu convertible, el fons vol impulsar la internacionalització i el creixement de Whisbi Technologies, especialment al mercat nord-americà.

Mitjançant aquest instrument financer, el fons no entrarà en la gestió directa de l'empresa –que ja compta en el seu accionariat amb Active Venture Parnters i Bertelsman Digital Media Investments-, si no que aporta recursos el retorn dels quals s'adapta i té en compte l'evolució del negoci.

La pime catalana ha desenvolupat i patentat un nou concepte de venda online i d'atenció al client personalitzada que permet a l'usuari viure a distància i en temps real l'experiència de compra en una botiga física. Whisbi, fundada l'any 2008, té la seu central i centre d'R+D a Barcelona, tot i que ja disposa d'una oficina comercial a Madrid i filials al Brasil i als Estats Units, on preveu créixer. La companyia té com a clients grans empreses del sector de l'automoció, el sector financer i les telecomunicacions, entre d'altres.