David Martin és el fundador de la gironina TradeINN | Cedida

Ecommerce

TradeINN factura 120 milions d’euros el 2017

L’ecommerce gironina, líder en el sector de venda de material esportiu, creix un 60% més que l’any anterior

TradeINN, el grup de venda online de material esportiu, ha tancat el 2017 amb una facturació de 120 milions d’euros. Aquesta xifra suposa un creixement del 60% respecte al 2016, quan l’empresa va facturar 75 milions d’euros.

TradeINN gestiona una mitjana de més de 7.000 comades diàries, un 40% més que fa un any. Segons el fundador i CEO del grup, David Martin, “hem superat totes les previsions: a principis de l’any passat esperàvem tancar l’exercici amb 100 milions d’euros i finalment hem superat aquesta xifra en 20 milions”. Fa nou anys, l’empresa facturava 1 milió d’euros. Amb aquests bons resultats, TradeINN espera arribar als 150 milions d’euros el 2018.

L’empresa compta amb 14 botigues online, des de les quals ven a 193 països, i ja sumen més de 2,5 milions de clients a tot el món. El seu nombre de referències a la venda arriba al milió d’articles. A més, TradeINN també disposa de dos comerços físics: una botiga a Celrà, amb una àrea comercial de 100 metres quadrats, i la botiga de The North Face Girona.