El gegant WeddingWire compra la catalana Bodas.net

L'operació entra en el pla de l'empresa, actualment líder a Europa i Amèrica Llatina, per expandir-se mundialment

L'empresa espanyola Wedding Planner S.L., operadora de Bodas.net i capdavantera en el sector nupcial a Europa i Amèrica Llatina, ha anunciat avui la seva adquisició per part de l'empresa WeddingWire, Inc., la plataforma digital en el sector de noces i esdeveniments més important d'Amèrica del Nord.

Gràcies a aquesta adquisició, WeddingWire accelera la seva expansió internacional en 12 països, entre ells Espanya, Itàlia, França, Mèxic i Brasil amb primeres marques del mercat com bodas.net, matrimonio.com, mariages.net, bodas.com.mx i casamentos.com.br. L'empresa cobreix un mercat global que brinda servei a 10 milions d'usuaris únics mensuals a través d'Internet i dispositius mòbils.

La pàgina web i les aplicacions mòbils permeten que els nuvis busquin, comparin i reservin, des del lloc de celebració, fins al fotògraf, el càtering o la música. Tot això gràcies a una gran base de dades amb més de 250.000 professionals recomanats del sector. A més, ofereix a les parelles eines d'organització tant via web com a través dels seus dispositius mòbils. Els serveis que els ofereixen són gratuïts i inclouen, entre uns altres, webs de casaments per als nuvis i una llista de tasques per a l'organització de les noces.

S'uneixen dos dels grans operadors del sector
"Estem emocionats i convençuts que tindrem un futur brillant com a part de la família de WeddingWire", ha declarat en un comunicat Nina Pérez, Directora General de Wedding Planner S.L. "Durant molts anys hem seguit el creixement i la innovació de WeddingWire i estem entusiasmats per unir les nostres forces com a líders del sector nupcial a nivell global. Conjuminant els nostres recursos, experiència i capacitat d'expansió, podem accelerar el nostre creixement per ser el referent global en matèria d'organització de noces per Internet i donar un major valor als nostres clients", ha afegit Pérez.

En l'actualitat, les dues empreses estan vivint un gran creixement i ofereixen a les parelles compromeses més de 2,5 milions d'opinions de 400.000 empreses dedicades a les noces. A més, amb la unió d'ambdues passen a sumar 45.000 clients. Tots ells utilitzen les solucions de programari i publicitat elaborades especialment per impulsar les seves activitats comercials. En només tres anys, WeddingWire ha augmentat el nombre d'empleats de 150 a 650 sense perdre rendibilitat.

"Estem encantats de donar a Wedding Planner, S.L la benvinguda a la família de WeddingWire", ha expressat Timothy Chi, CEO de WeddingWire. "Aquesta adquisició uneix a dos dels més reeixits mercats online de noces a Internet, però encara seguim tenint grans oportunitats per davant".

"L'organització d'un casament representa una fita universal en la vida de qualsevol parella, però la seva planificació pot ser summament frustrant. Per aquest motiu vam crear WeddingWire fa vuit anys: per oferir claredat i transparència a una indústria global que compta amb 40 milions de casaments i mou més de 200.000 milions de dòlars cada any. Hem construït marques sòlides i productes innovadors, i ajudem a milions de parelles a planificar i dur a terme l'esdeveniment més important de les seves vides. A Wedding Planner trobem un equip d'emprenedors audaços amb els nostres mateixos interessos i que comparteixen la nostra visió."

L'operativa diària de Wedding Planner S.L i dels seus operadors seguirà liderada pel seu equip executiu, aprofitant així la seva experiència i els seus coneixements en el desenvolupament del mercat europeu i llatinoamericà. A més, Francesc Baldrich, fundador i Director de Producte de Wedding Planner S.L., s'unirà al Consell d'Administració de WeddingWire. L'empresa mantindrà la seu central dels Estats Units a Washington, DC i a Europa la de Barcelona.
Avui et destaquem
El més llegit