Eurofragance olora més beneficis

La companyia creix un 13% i arriba als 63,1 milions d'euros de facturació

Eurofragance ha incrementat la seva facturació en un 13,3%, passant dels 55,7 milions d'euros de 2014 als 63,1 milions d'euros del tancament d'exercici d'aquest any. L'empresa internacional de disseny i creació de fragàncies atribueix aquests bons resultats a l'augment de vendes i al bon comportament de totes les geografies en les quals opera, especialment Amèrica, Àsia i els països del Golf Pèrsic. En aquestes àrees la companyia ha realitzat fortes inversions com la posada en marxa de dos nous creatives center a Dubai i Singapur; o el pla de millora de les instal·lacions i la capacitat productiva de la filial situada a Mèxic D.F.

Pel que fa al nombre de treballadors de la companyia, la xifra ha augmentat en un 10% i ja assoleix les 222 persones. S'han reforçat especialment les àrees que donen servei al client i l'equip directiu. En aquest sentit, Marta Moseguí com a nova directora de Recursos Humans i Carlos Llorca, director d'R D, han estat les incorporacions més destacades.

Eurofragance, "capturant sensacions" des de 1990
Eurofragance és una empresa internacional d'origen familiar dedicada al disseny i producció de fragàncies per a la perfumeria, la cura personal i de la llar. Va ser creada el 1990 amb el lema "Capturant sensacions".

La companyia compta amb presència local en més de 60 països i vendes en els cinc continents. Les seves filials són a Turquia, Mèxic, Dubai i Singapur; i disposa de plantes de fabricació a Barcelona, on es troba la seva seu central, i Mèxic D.F. Alhora, també té distribució exclusiva a Filipines.
Avui et destaquem
El més llegit