Víctor Sarasola, nou director comercial de Cupra a l'Estat espanyol | Europa Press

AUTOMOCIÓ

Seat crea una divisió comercial separada per a Cupra

L'automobilística es reestructura per impulsar els cotxes elèctrics i la quarta generació del León

Seat es reorganitza a l'Estat espanyol. L'automobilística dóna més autonomia a Cupra, la filial de cotxes esportius, amb la creació d'una divisió comercial específica. A més, els canvis en l'estructura també serviran per fer front a l'ofensiva elèctrica i la presentació de la quarta generació del León.   

Entre rumors de canvis en la direcció pel possible fitxatge de Luca de Meo per part de Renault, Seat ha informat a través d'un comunicat que Víctor Sarasola, director de Màrqueting de l'empresa, serà també director comercial de Cupra a l'Estat espanyol. Cupra es reforça amb una altra incorporació, Benjamín González, que passa de ser el director de Desenvolupament de Xarxa de Seat a tenir el mateix càrrec a Cupra. 

Més info: Renault vol fitxar Luca de Meo

El primer va iniciar la seva carrera en l'automoció a Honda i, després de passar per la consultora PwC, es va incorporar al grup Volkswagen. L'any passat va ser conseller delegat de Fiat Chrysler Automobiles. González va arribar a Seat l'any 1982, on ha anat canviant de càrrec fins a l'actual director de Desenvolupament de Xarxa. 

La reorganització també afecta Marc Bisbe, que deixa el lloc de director de Vendes per ocupar la direcció d'Estratègia de Xarxa i Experiència Client de Seat. Carlos Sanz ocuparà el seu lloc com a director de Vendes. Tots aquests canvis tindran efecte a partir del primer de gener del 2020.