Per Sant Jordi tres llibres (d'empresa) i una rosa
'L'oligarca camuflat', 'Los trucos de los ricos' i 'Esto es márqueting' són les propostes del VIA Empresa per la Diada
Per Sant Jordi un llibre i una rosa, diu la tradició. Però al VIA Empresa el nostre amor per la lectura i els llibres d'empresa ens anima a regalar-ne no un, sinó tres. Per aquesta Diada en què els protagonistes són la lectura i les flors vermelles, volem sortejar un ménage à trois en forma de tres títols entre els nostres lectors.
L'oligarca camuflat
L'autor és, per sobre de tot, un mànager professional. Ha ocupat la màxima posició executiva en empreses industrials, comercials i de serveis. La seva extensa formació acadèmica (llicenciat en Sociologia per Deusto, en Psicologia per la Universitat de Barcelona, màster en Societat de la Informació i el Coneixement per la Universitat Oberta de Catalunya, diplomat en Administració d’Empreses –SEP– per la Stanford Business School), s’ha orientat sempre cap a la direcció d’empreses privades. En l'actualitat és conseller d'una corporació industrial.
Los trucos de los ricos
Ningú ens ensenya els trucs per, legalment, incrementar el nostre patrimoni i posar-lo a resguard d'Hisenda. Però existir, existeixen. I els més rics, ben assessorats, els utilitzen per maximitzar el seu patrimoni i minimitzar els impostos a pagar. I, també, per a evitar que en un cop de mala fortuna bancs o creditors puguin quedar-se amb l'acumulat a base d'esforç i treball.
En aquest llibre, l'expert en inversió Juan Haro ens explica una sèrie de fórmules pràctiques i senzilles per tal que nosaltres també puguem multiplicar els nostres estalvis i protegir el que és nostre.
Per a això, coneixerem noves formes per a la creació de societats i com afecten la vulnerabilitat del patrimoni, descobrirem noves eines d'inversió i coneixerem de primera mà una infinitat de trucs per estalviar en la nostra declaració de la renda.
Esto es márqueting
Gràcies a les pàgines de Esto es márqueting aprendràs a construir llaços de confiança amb el teu mercat objectiu; a posicionar-te –decidir no només per a qui és el teu producte, sinó per a qui no és–; a aconseguir les teves metes mentre ajudes a d'altres; a rebutjar els vells enfocaments de publicitat i marca que ja no funcionen; i, entre moltes altres coses, a dominar i impulsar qualsevol decisió de compra.
No importa quin sigui el producte o servei amb el qual treballis: aquest llibre de l'escriptor i expert en màrqueting Seth Godin t'ajudarà a replantejar-te com presentar-te al món, com connectar realment amb les persones que desitges i com aconseguir no només que vulguin comprar el teu producte, sinó que estiguin orgulloses d'haver-lo fet.