Bonpreu i Esclat actuen per reduir el cost de la cistella de la compra

El grup destinarà 1,9 milions d’euros en la bonificació d'un 5% de l’import de les compres fetes en les seccions de carn i peix fresc

Cistella al passadís d'un supermercat | iStock Cistella al passadís d'un supermercat | iStock

El grup Bon Preu considera absolutament necessari sumar esforços per limitar l’impacte de la pujada de preu en la cistella de la compra i, per aquest motiu, invertirà aproximadament 1,9 milions d’euros per posar en marxa una mesura d’estalvi en les compres fetes a Bonpreu, Esclat i BonpreuEsclat supermercat-online amb el convenciment que aportarà un benefici a les economies familiars dels seus clients, encara que sigui en detriment del seu marge comercial.

A partir d’avui, els 200 establiments de Bonpreu i Esclat i la botiga de compra online bonificaran un 5% de l’import de les compres fetes en les seccions de carn i peix fresc, tant de taulell com d'envasat. Les bonificacions es realitzaran en aquestes dues seccions perquè són fonamentals per a tenir una alimentació saludable i no es van veure beneficiades amb la reducció de l’IVA aplicat pel govern espanyol a començaments d’any. Aquesta mesura s’aplica amb la targeta client del grup, que ja inclou un 1% habitual i se li suma un 4%, de moment, fins al 18 de juny de 2023. Aquest descompte és en format bonificació, és a dir, queda acumulat a la guardiola de la targeta i el client amb targeta de fidelització pot gaudir d’aquest descompte en qualsevol secció o producte comprat a qualsevol supermercat del grup. 

Més informació
Bon Preu factura un 9,7% més, fins als 1.782 MEUR
Els clients de Bon Preu i Esclat donen 55.553 euros a la Fundació Formació i Treball
Bon Preu dóna 49.989 euros a la Fundació Jubert Figueras
Avui et destaquem
El més llegit