Diset amplia el magatzem logístic i crea 20 llocs de feina

La marca de joguines cobreix des de la Zona Franca les necessitats del mercat del sud d'Europa

La seu de Diset a la Zona Franca de Barcelona La seu de Diset a la Zona Franca de Barcelona

La marca de joguines Diset amplia les seves instal·lacions amb un nou magatzem logístic a la Zona Franca per fer front a les necessitats logístiques de la marca i cobrir el mercat del sud d'Europa. Aquesta ampliació és a tocar a les actuals instal·lacions amb una superfície útil de més de 7.000 metres  quadrats. Actualment el nou magatzem es troba en procés de construcció amb la previsió d'estar operatiu a l'inici de l'any vinent.

Aquestes instal·lacions comptaran amb l'última tecnologia en gestió logística per facilitar el treball i rendiment en les expedicions als moments de més intensitat i, a més, el nou magatzem generarà uns 20 llocs de treball fixos, segons explica la companyia en un comunicat.
 
Durant 2016, Diset S.A. ha experimentat un increment de facturació i millora de resultats. El volum de negoci ha superat els 37 milions d'euros, amb un increment de l'Ebitda d'un 25% en comparació de l'exercici anterior. Per al present exercici es preveuen unes vendes lleugerament superiors gràcies a nous jocs com a Escape Room, Stratego, Party & Co, Algo pasa con Mariano i el nou Aprèn a dibuixar amb quatre passos Dessineo.

Diset forma part del grup JumboDiset amb seu a Rotterdam i els seus productes es comercialitzen en més de 60 països a tot el món, des d'EUA fins a la Xina. El grup posseeix oficines pròpies, a més d'Espanya i els Països Baixos, a Alemanya, Anglaterra, França i Bèlgica així com organitzacions comercials a Itàlia i Portugal.

75 anys de Goula

Diset també celebra que una de les seves marques més populars, Goula, celebra el 75 aniversari de la seva creació. La marca de joguines educatives de fusta va néixer el 1942 en un garatge a la ciutat de Vic quan l'artesà Josep Goula juntament amb la seva dona Montserrat van iniciar la fabricació de figuretes de fusta per a les mones de Pasqua i confiteries així com records turístics. Aquesta iniciativa va donar lloc als primers esbossos de joguines de fusta articulats però aviat van veure la necessitat i l'oportunitat de crear joguines per estimular l'aprenentatge dels nens amb un material "noble i càlid com és la fusta", diuen des de l'empresa.

La visió internacional dels creadors de la marca va fer que ja des dels primers anys participés en la fira més important del món de la joguina a Nuremberg, acumulant més de 60 participacions sense interrupció.

Avui els puzles i joguines de fusta de Goula són dissenyats per un equip de professionals en diferents matèries (pedagogs, mestres i dissenyadors gràfics), "sempre prevalent el valor educatiu juntament amb els més alts criteris de qualitat i seguretat". La marca es ven en més de 50 països a tot el món des d'Europa fins a Xina i Japó.

 

Més informació
Les empreses de jocs Diset i Jumbo es fusionen
Reis amb problemes per trobar tots els regals
Avui et destaquem
El més llegit