Picker tanca una ronda de finançament de 650.000

Startup

Picker tanca una ronda de finançament de 650.000 euros

La startup anuncia la seva primera ronda d'inversió amb inversors d'Espanya, Alemanya i els Estats Units

La tecnològica Picker capta una inversió de 650.000 euros en la seva primera ronda de finançament, amb la qual afrontarà el seu desenvolupament tecnològic i l'expansió de la seva línia de negoci.

Més info: Per què no vaig invertir en aquella startup creativa?

En aquesta ronda d'inversió, Picker dona entrada a capital privat per import de 592.000 euros i capital públic del fons Enisa per import de 58.000 euros per a finançar el creixement de la companyia. Entre els inversors es troben els fons Lanai Partners i Reus Capital Partners; i uns altres Business Angels com els fundadors de Badi, Albert Armengol i Cessar Isern, ex executiu de Pinterest.

Els usuaris Pickers escullen

L'objectiu de Picker és que els usuaris puguin descobrir els millors productes compartits per a gent que coneixen, els anomenats Pickers. “A Amazon pots trobar més de 100.000 productes si busques una càmera de fotografia. A Picker, l'usuari podrà trobar un ventall de models de cambra compartits per gent del seu entorn, que compten el motiu pel qual, a partir de la seva experiència, recomanen aquest determinat producte. Els Pickers són els usuaris que comparteixen els seus productes favorits. Nosaltres en diem Picks. Jo comparteixo principalment llibres sobre startups i història, vins i gadgets de tecnologia”, explica Enric Gabarró, CEO de la startup.

Gràcies a aquesta injecció de capital, Picker posarà en marxa un pla de creixement del seu producte, amb l'objectiu d'augmentar el seu volum de negoci i expandir-se a diferents categories.

L'empresa preveu superar els 500.000 productes compartits a la plataforma l'any vinent “Quan compartim els nostres productes favorits estem convidant a família, amics i seguidors no a comprar més, sinó a comprar millor. I és que la nostra plataforma permet als usuaris que puguin triar el millor producte de els més de 700.000 que tenim a través dels nostres acords amb marques”, conclou Gabarró.