Drew Barrymore, una sommelier d'experiència demostrable

L'actriu reflecteix la seva passió pels vins italians amb la producció de les seves pròpies varietats a les millors vinyes de Califòrnia

La seva aparició a E.T. (Steven Spielberg, 1982) la va convertir en una de les cares més conegudes del món del cinema, però també la va condemnar a protagonitzar un dels casos més cridaners de "joguina trencada" de la història de Hollywood. Drew Barrymore (Califòrnia, 1975) recollia reconeixements i alabances alhora que sumava addiccions impròpies de la seva edat.

Amb 10 anys, l'actriu ja acumulava més alcohol en sang del que molts adults podrien tolerar i, amb 13, es va iniciar en el món de la cocaïna. El que semblava un descens imparable s'ha reconduït per acabar amb una carrera cinematogràfica artísticament poc rellevant, però amb èxits de taquilla com Never Been Kissed, Los Ángeles de Charlie i Scream entre altres. L'actriu s'ha convertit en un dels personatges més respectats a la indústria gràcies a la seva història de superació, cimentada en l'actuació, però també en els seus projectes empresarials.

L'última aposta de Barrymore és el llançament de la seva pròpia marca de vins. La mateixa actriu assenyala que "l'experiència i els viatges" per Itàlia han estat la font d'inspiració pel llançament de les seves ampolles de Pinot Grigio en tres versions: negre, rosat i blanc, sent aquest últim la gran estrella del catàleg. Una beguda amb regust de préssec i amb una base cítrica que ha convençut a la crítica.

De fet, no es pot dir que l'actriu es prengui el seu negoci a la lleugera. Abans del Pinot Grigio, Barrymore Wines ja havia tingut grans ressenyes amb els seus Chardonnay i Pinot Noir, ha aconseguit notes de fins a 91 punts en portals de referència com Wine Spectator.

El seu èxit se sustenta sobre dues potes. La primera és el coneixement profund que la mateixa Barrymore ha demostrat sobre el seu producte. Els seus vins es produeixen en les millors vinyes de Califòrnia, amb una clara inspiració sobre els productes italians i amb un discurs propi, capaç de seduir a tots els públics. L'actriu descriu el seu vi com "fàcil de beure", però alhora de producció sofisticada i pensada.

L'actriu, en una de les imatges promocionals del seu celler. Carmel Road

L'altra pota és, per descomptat, la seva pròpia imatge, omnipresent en tota la web i en les presentacions del producte. La constant presència de Barrymore és una mostra de la implicació de l'actriu en el projecte i un aval per la marca. De fet, és una estratègia que l'estrella ha repetit en altres aventures professionals, com la seva línia de productes de bellesa, Flower Beauty.

La implicació de l'actriu en els actes de promoció dels seus productes juga a favor de la marca, però també té un costat fosc. Moltes vegades, aquestes presentacions s'acaben convertit en carn per les cròniques rosa dels mitjans de comunicació. Res que un bon vi no pugui fer oblidar.
Avui et destaquem
El més llegit