Kim Kardashian regna a l'AppStore

Coneguda no se sap ben bé per què, la celebrity ha trobat en la indústria del mòbil una nova i fructífera font d'ingressos i de reconeixement professional

Si està per sota dels 40 anys segur que recorda The Sims, un joc en el qual l'usuari podia controlar vida d'uns personatges confinats en una casa. Les seves relacions, dietes, la construcció de l'habitatge,... El Gran Hermano dels videojocs. I no hauria estat molt més divertit jugar amb personatges famosos? Una pregunta que potser ningú es va fer, però si Gran Hermano VIP funciona, per què no ho ha de fer un The Sims amb celebrities? Així ho va pensar Kim Kardashian, que no ha desaprofitat l'oportunitat d'exposar la seva vida també a través de les aplicacions mòbils i amb l'èxit habitual.

La celebritat, coneguda per... bé, per no tenir filtres a l'hora de mostrar tots els detalls de la seva vida des que el 2007 va protagonitzar amb la seva família el reality Keeping Up With the Kardashians, va entrar al món de la tecnologia l'any 2014, quan va arribar a un acord amb la companyia Glu Mobile per desenvolupar aplicacions mòbils relacionades amb la seva figura. I el producte amb més èxit és el joc Kim Kardashian: Hollywood, en el que el jugador pot acompanyar a la Kardashian per Hollywood i convertir-se en una estrella.



El joc permet personalitzar la imatge de l'avatar fins a crear una rèplica de la mateixa Kardashian, relacionar-te amb altres famosos, acumular fans, fugir dels paparazzis, passejar-te per la catifa vermella i fins i tot comprar recompenses i regals per sumar punts i pujar el teu nivell de popularitat o regalar-los a altres jugadors.

Una dinàmica simple, però que ja ha enganxat a més de 45 milions de jugadors, generant uns beneficis de 160 milions de dòlars. Xifres d'escàndol que han portat a Kardashian a la portada de l'últim número de la prestigiosa revista Forbes, que defineix a la parella de Kanye West com "la nova magnat de la indústria mòbil".

"Quan vaig veure el que estava guanyant gràcies a l'aplicació no m'ho podia creure. Llavors vaig entendre que havia de continuar amb aquest negoci", explica sorpresa la mateixa Kardashian a la revista.

Kim Kardashian: Hollywood és el producte tecnològic més rendible per la celebritat, però no l'únic. A finals del 2015, la famosa va llançar la seva pròpia col·lecció d'emojis, amb icones de la Kardashian fent-se selfies i recreacions de les seves cridaneres natges. Els primers dies, el ritme de descàrregues dels emojis va ser de 9.000 per segon, que es va traduir en uns beneficis d'un milió de dòlars per minut i desenes de rèpliques d'altres famosos en les següents setmanes.

Avui et destaquem
El més llegit