Rihanna, un estil imitable

L'estrella del pop ha creat la seva pròpia agència de perruqueria, maquillatge i estilisme, amb la que portarà la seva imatge extremada allà on la reclamin

Encara ressonen a l'esplanada del Sant Jordi els acords del concert que aquest dijous ha oferit Rihanna. L'estrella del pop segueix deixant llums i ombres amb la seva gira Anti, incapaç de deixar indiferent. La seva figura atraient, el seu esclat com a diva des de l'adolescència i el seu continu posat desafiant l'han convertida en un reclam publicitari de primer ordre del qual han tret partit firmes com Dior, Puma, Gucci, Nokia o Nivea entre moltes altres.

En la dècada que porta instal·lada a l'Olimp del pop, la de Barbados ha exhibit desenes d'imatges, cadascuna més arriscada que l'anterior. Una dinàmica que li ha valgut el suat malnom d'artista camaleònica i inimitable. Almenys, mentre així ho ha volgut.

En els darrers anys, Rihanna ha espaiat cada cop més l'aparició dels seus nous treballs i la celebració de gires. Una estratègia pròpia d'una artista que sobrepassa el món de la música. En el seu cas, per dedicar-se a la moda i tirar endavant els seus propis projectes empresarials. L'últim, l'agència de bellesa Fr8me, que ofereix serveis de perruqueria, maquillatge i estilisme de la mà dels mateixos col·laboradors de Riri. En la presentació del projecte al mitjà The Hollywood Reporter, la cantant considerava que aquests tres elements estètics "són una part important de la creativitat".

 
Rihanna, durant la seva gira Anti que aquest dijous ha aterrat al Sant Jordi. Instagram


El projecte no promet aplicar els estilismes de Rihanna als seus clients –a no ser que ho demanin expressament-. Més aviat, és una plataforma per accedir als millors professionals del sector que es poden trobar a Hollywood. Però, alhora Fr8me vol ser una agència de captació del talent a través de les xarxes socials. La mateixa cantant va anunciar a través del seu Instagram que utilitzaria les plataformes online per completar la plantilla del seu projecte, amb l'ambició de trobar "talent nou amb habilitats extraordinàries.

No és estrany que Rihanna busqui els futurs referents de l'estilisme a les xarxes socials. Ella mateixa és tot un fenomen en plataformes com Instagram, on compta amb 47,1 milions de seguidors amb un perfil on la promoció estètica és tant o més important que la musical.

El llançament de Fr8me va lligat a l'altre projecte empresarial de Rihanna, que és l'agència fotogràfica A dog ate my homuork ('Un gos es va menjar els meus deures'), que pretén combatre la baixada del preu de les fotografies que està generant l'esclat visual que han provocat les xarxes socials amb una proposta trencadora i imaginativa pensada per la cobertura d'esdeveniments. De moment, compta amb Deborah Anderson, una de les fotògrafes més reconegudes als Estats Units en els camps de la moda.

Avui et destaquem
El més llegit