Roger Federer entra a la moda a cop d'emoticones

El tenista suís uneix merchandising, tennis i xarxes socials amb la inclusió dels populars dibuixos als seus productes

Si hi ha una absència sonada als Jocs Olímpics de Río aquesta és la de Roger Federer. L'or olímpic és l'únic gran trofeu que el suís no ha sumat al seu palmarès, i així seguirà sent, almenys quatre anys més. Però l'ombra del millor tenista de tots els temps és tan allargada que la seva presència és constant fins i tot en les cites en les que no hi és, sigui amb la seva imatge en anuncis o amb el merchandising de la línia RF que seus milers de seguidors porten arreu. L'última novetat, les samarretes amb emoticones.

Tot va començar a Twitter, on Federer és un usuari actiu i on es serveix de les emoticones per comunicar-se amb els seus fans. Emoticones per expressar tot tipus d'accions i emocions: entrenaments, lesions, frustracions, plans,... La seva passió per les emoticones arriba al extrem que, moltes vegades, resulta complicat desxifrar el seus jeroglífics. Serveixi d'exemple aquesta piulada amb la què, suposadament, anunciava la seva participació a l'Open de Miami.

Avui et destaquem
El més llegit