L'empresa tecnològica ForceManager, una start-up fundada el 2011 a Barcelona, ha obert una nova oficina a Colòmbia que se suma a les que ja té a Madrid, Londres i a la capital catalana. Per al primer any en funcionament, la firma preveu que el volum de negoci al mercat llatinoamericà arribi al 20% del total. ForceManager ha desenvolupat un sistema de gestió (CMR) per a ús d'equips comercials que treballen a peu de carrer, i per implantar-se a Bogotà ha comptat amb el suport de l'oficina de comerç i d'inversions de la Generalitat a Colòmbia. L'empresa té una plantilla de 60 treballadors i preveu contractar-ne 40 més aquest any.
En un comunicat, el CEO de Force Manager, Oscar Macià, explica que "Colòmbia és un encaix perfecte per al nostre producte, ja que les empreses d'aquest país tenen el triple de comercials que les d'aquí" i afedegeix que "és un país estratègic per a la nostra expansió a Llatinoamèrica, començant per Mèxic i Perú". L'empresa té clients actualment a 22 països, de sectors com les assegurances, industrial i retail, i ja destina el 50% a exportacions.
El sistema CRM que ha desenvolupat ForceManager té el seu punt fort en la mobilitat: permet l'accés des d'una aplicació mòbil a tots els comercials d'una xarxa de vendes, guanyant en rapidesa i anàlisi de resultats. En els últims tres anys, les vendes de l'empresa han crescut a un ritme sostingut. "Cada mes facturem més que l'anterior", diu Macià.
A Colòmbia, l'start-up va enviar-hi personal de confiança i en col·laboració amb l'oficina de la Generalitat a Bogotà ha aconseguit obrir contactes i accelerar la seva expansió internacional. "La percepció del producte català i espanyol és molt bona", diu Macià, que afegeix que "hi ha moltes oportunitats al país perquè s'hi està duent a terme la digitalització dels processos empresarials".
En un comunicat, el CEO de Force Manager, Oscar Macià, explica que "Colòmbia és un encaix perfecte per al nostre producte, ja que les empreses d'aquest país tenen el triple de comercials que les d'aquí" i afedegeix que "és un país estratègic per a la nostra expansió a Llatinoamèrica, començant per Mèxic i Perú". L'empresa té clients actualment a 22 països, de sectors com les assegurances, industrial i retail, i ja destina el 50% a exportacions.
El sistema CRM que ha desenvolupat ForceManager té el seu punt fort en la mobilitat: permet l'accés des d'una aplicació mòbil a tots els comercials d'una xarxa de vendes, guanyant en rapidesa i anàlisi de resultats. En els últims tres anys, les vendes de l'empresa han crescut a un ritme sostingut. "Cada mes facturem més que l'anterior", diu Macià.
A Colòmbia, l'start-up va enviar-hi personal de confiança i en col·laboració amb l'oficina de la Generalitat a Bogotà ha aconseguit obrir contactes i accelerar la seva expansió internacional. "La percepció del producte català i espanyol és molt bona", diu Macià, que afegeix que "hi ha moltes oportunitats al país perquè s'hi està duent a terme la digitalització dels processos empresarials".
Subscriu-te de franc a VIA Empresa i rebràs al teu correu les nostres millors històries, reportatges i entrevistes, a més d’altres avantatges exclusius per a subscriptors.
Abans d'enviar-nos les teves dades llegeix la següent informació INFORMACIÓ BÀSICA SOBRE PROTECCIÓ DE DADES Responsable del tractament: TOTMEDIA COMUNICACIÓ, S.L. Finalitat del tractament: Atendre les sol·licituds d'informació que els usuaris d'aquest formulari ens enviïn. Legitimació: Consentiment de l'interessat en enviar-nos el formulari amb les seves dades. Destinataris: El personal, la direcció de l'empesa i els prestadors de serveis necessaris per complir amb les nostres obligacions. No cedirem les seves dades a tercers. Drets que l'assisteixen: Té dret a accedir, rectificar i/o suprimir les seves dades, així com altres drets, com s'explica detalladament a la política de privacitat, dirigint-se a privacitat@totmedia.cat. Informació addicional: Per a més informació consultin la política de privacitat.