França i Portugal catapulten la facturació de Waynabox

La internacionalització de la startup de viatges sorpresa fa créixer el volum de negoci fins a 1,25 milions d'euros el primer trimestre

La internacionalització a França i Portugal eleva la facturació de Waynabox al primer trimestre fins a 1,25 milions d'euros. Així, la startup ha arribat a facturar 5 milions d'euros en els seus dos anys d'activitat. Així ho ha comunicat la companyia especialitzada en viatges sorpresa que "accelera el seu ritme de facturació i aconsegueix un milió d'euros en menys de tres mesos", afirmen en un comunicat. La companyia, que s'acosta al tancament del primer trimestre de l'any, apunta que tancarà el primer trimestre amb un còmput de prop de 30.000 viatgers.

El salt de la companyia a França i Portugal ha estat clau en aquesta tendència de facturació. La penetració en tots dos països ha estat pràcticament paral·lela -França al setembre i Portugal al desembre- i els resultats estan sent similars, expliquen des de la companyia. Així, Waynabox centrarà el seu focus d'actuació al llarg d'aquest 2017 al país gal, perquè consideren que la consolidació de la seva presència a França "suposarà la clau d'accés a més mercats europeus".

Al costat de la presència internacional, el desenvolupament del producte i el creixement de l'equip han estat "claus per ampliar la popularitat de Waynabox i incrementar el nombre de viatgers interessats en els viatgis sorpresa", explica la companyia en el mateix comunicat.
Avui et destaquem
El més llegit