La startup catalana de missatgeria exprés Glovo ha tancat la seva tercera ronda de finançament per valor de cinc milions d'euros, que li permetrà reforçar-se en les ciutats en les quals té presència: Barcelona, Madrid, València, París i Milà.
Segons ha informat l'empresa aquest dijous en un comunicat, la ronda està liderada per Entreé Capital (inversor també a Snapchat, Postmates i Stripe), Seaya Ventures (Cabify, Hundredrooms i Ticketea), Antai Venture Builder (Wallapop, Cornerjob i Deliberry), Caixa Capital Risc i Bonsai Venture Capital.
També han participat altres inversors de l'entorn digital com Bernardo Hernández (Idealista, Google, Flickr i Fever) i inversors actuals com Zaryn Dentzel (Tuenti), Félix Ruiz (JobandTalent), Cube Investments i The Crowd Angel, i té el suport d'Empresa Nacional d'Innovació (Enisa).
El cofundador de Glovo Oscar Pierre ha assenyalat que aquest finançament és "un gran pas" perquè l'empresa es consolidi com la solució líder en lliuraments immediats de qualsevol producte en una ciutat, i ha assegurat que en pocs mesos seran capaços de lliurar qualsevol cosa que un usuari necessiti en 25 minuts i per un cost de lliurament d'entre zero i dos euros.
El també cofundador Miguel Vicente ha destacat que Glovo registra un creixement exponencial en els tres mercats en els quals opera i espera poder triplicar el volum de comandes en els pròxims sis mesos, pel que és fonamental la inversió en tecnologia i el suport d'inversors que contribueixin a mantenir el creixement.
Segons ha informat l'empresa aquest dijous en un comunicat, la ronda està liderada per Entreé Capital (inversor també a Snapchat, Postmates i Stripe), Seaya Ventures (Cabify, Hundredrooms i Ticketea), Antai Venture Builder (Wallapop, Cornerjob i Deliberry), Caixa Capital Risc i Bonsai Venture Capital.
També han participat altres inversors de l'entorn digital com Bernardo Hernández (Idealista, Google, Flickr i Fever) i inversors actuals com Zaryn Dentzel (Tuenti), Félix Ruiz (JobandTalent), Cube Investments i The Crowd Angel, i té el suport d'Empresa Nacional d'Innovació (Enisa).
El cofundador de Glovo Oscar Pierre ha assenyalat que aquest finançament és "un gran pas" perquè l'empresa es consolidi com la solució líder en lliuraments immediats de qualsevol producte en una ciutat, i ha assegurat que en pocs mesos seran capaços de lliurar qualsevol cosa que un usuari necessiti en 25 minuts i per un cost de lliurament d'entre zero i dos euros.
El també cofundador Miguel Vicente ha destacat que Glovo registra un creixement exponencial en els tres mercats en els quals opera i espera poder triplicar el volum de comandes en els pròxims sis mesos, pel que és fonamental la inversió en tecnologia i el suport d'inversors que contribueixin a mantenir el creixement.
Subscriu-te de franc a VIA Empresa i rebràs al teu correu les nostres millors històries, reportatges i entrevistes, a més d’altres avantatges exclusius per a subscriptors.
Abans d'enviar-nos les teves dades llegeix la següent informació INFORMACIÓ BÀSICA SOBRE PROTECCIÓ DE DADES Responsable del tractament: TOTMEDIA COMUNICACIÓ, S.L. Finalitat del tractament: Atendre les sol·licituds d'informació que els usuaris d'aquest formulari ens enviïn. Legitimació: Consentiment de l'interessat en enviar-nos el formulari amb les seves dades. Destinataris: El personal, la direcció de l'empesa i els prestadors de serveis necessaris per complir amb les nostres obligacions. No cedirem les seves dades a tercers. Drets que l'assisteixen: Té dret a accedir, rectificar i/o suprimir les seves dades, així com altres drets, com s'explica detalladament a la política de privacitat, dirigint-se a privacitat@totmedia.cat. Informació addicional: Per a més informació consultin la política de privacitat.