Acqustic tanca una ronda de 250.000 euros

La startup amplia els serveis de la seva plataforma i ofereix un portal de feina per a músics

Ferran Sáez i Esteve Lombarte, fundadors d'Acqustic i dels concerts secrets | Cedida Ferran Sáez i Esteve Lombarte, fundadors d'Acqustic i dels concerts secrets | Cedida

Acqustic, la startup catalana nascuda el 2017 per a gestionar la carrera professional dels músics, ha tancat una ronda d’inversió de 250.000 euros. En ella han participat inversors com Acom Ventures, que va invertir també a Badi, Atieco, inversor de MiCuento i Librinova, o la discogràfica Brisa Records.

Més info: Acqustic, la sala de concerts secrets

Així mateix, la startup també acaba de llançar una nova funcionalitat a la plataforma amb un portal de feina on es poden trobar més de 100 ofertes musicals, com per exemple actuacions per a una marca, un festival, un bar o un hotel, o entrevistes a ràdios o esdeveniments solidaris amb ONGs.

Una inversió fruit del canvi de model de negoci que ha portat a terme la startup en els darrers mesos. En un principi, Acqustic volia oferir als músics l’oportunitat de trobar espais on mostrar la seva música en directe. “Però ens vam adonar que al darrere de la figura de l’artista emergent hi ha molts aspectes com distribuir la seva música en plataformes com Spotify”, assenyala el fundador i CEO d’Acqustic, Esteve Lombarte. És per això que la startup ha fet un gir per convertir-se en una plataforma on els músics poden ser els seus propis mànagers i gestionar la seva carrera musical.

Amb aquest canvi de negoci, Acqustic va construir també un consell assessor amb persones com Josep Lluís Sanfeliu, business angel que ha invertit en empreses com Glovo, 21 Buttons, Badi o Wuaki.Tv; Jaume Sanmartí, qui va dirigir la digitalització del Grup Planeta durant més de 10 anys; i l’escola de música IMB.

Més informació
Un jardí d'startups
Cooncert, el concert que volen els fans
MiCuento, un ganxo per petits lectors
Avui et destaquem
El més llegit