Waynabox o com viatjar sense conèixer la destinació

L'empresa d'escapades de cap de setmana a una ciutat sorpresa supera els 2 milions de facturació

Viatjar de forma espontània i sense saber on serà l'escapada està de moda entre els viatgers. Waynabox, coneguda startup que ofereix viatges de cap de setmana a una destinació sorpresa per un preu des de 150 euros, arriba al seu client número 10.000 en el seu primer any d'activitat. Aquesta dada ha anat vinculada a un creixement sostingut de l'empresa al llarg dels seus 12 mesos d'exercici, en els quals ja ha facturat 2 milions d'euros.

En aquest temps, Waynabox s'ha posicionat com una opció de referència en el travel experience dins del sector turisme. Actualment opera des de tres aeroports estatals (Barcelona, Madrid i Màlaga), organitza escapades a un total de 41 destinacions possibles i permet realitzar reserves d'última hora a aquells usuaris que desitgen viatjar de forma espontània. "Tots aquests progressos es deuen a la gran implicació de tot l'equip, que dia a dia es compromet a millorar el producte i a oferir la millor atenció al client possible", assegura Pau Sendra, CEO i co-fundador de Waynabox. En aquesta línia, el constant creixement de la companyia ha permès ampliar l'equip fins a 25 treballadors. Els propers passos de l'empresa s'enfoquen cap a la internacionalització.

L'oferta d'oci que ofereix aquesta startup funciona de forma senzilla i econòmica. Els viatgers escullen el cap de setmana que desitgen viatjar però no la destinació. Waynabox els ofereix una llista de dotze ciutats disponibles (Roma, Dublín, Londres, Amsterdam...), que els clients poden reduir eliminant algunes d'elles, de la mateixa forma que també poden fitar els horaris dels seus vols. No és fins a dos dies abans quan els viatgers coneixen quin és la destinació de la seva escapada. El preu del paquet és des de 150 euros per persona i inclou tant els vols com dues nits d'allotjament.

Més sobre Waynabox
L'empresa, impulsada per tres joves enginyers catalans (Pau Sendra, Ferran Blanché i Daniel Jiménez) va ser una de les guanyadores de la segona edició de Lanzadera, iniciativa de Juan Roig amb capital 100% privat per donar suport a emprenedors i desenvolupar i posar en valor projectes innovadors. Des del seu llançament el 2015, l'empresa ha rebut 250.000 euros en una primera ronda d'inversió i diversos guardons representatius en emprenedoria.
Avui et destaquem
El més llegit