Nova expansió de la cadena de perfumeries. La firma Equivalenza ha desembarcat al Perú amb l'obertura dels primers quatre punts de venda al país, en què preveu ampliar la seva presència en els pròxims mesos. En els últims mesos el procés d'internacionalització de l'empresa està consolidant-se.
En la seva incursió al mercat mexicà, Equivalenza ha obert una botiga al Metro Real Plaza Primavera i ha posicionat tres punts de venda en els centres comercials de Mika, Mega Plaça i Canadà, a la ciutat de Lima. A més, després de l'estiu de 2014, Equivalenza té previst obrir altres cinc punts de venda en el metro de La Marina i en els centres comercials de Plaza San Miguel, Plaza Lima Sur, Aventura Plaza Bella Vista i Santa Anita.
Presència sud-americana
Amb el Perú, ja són quatre els països llatinoamericans en els quals és present la companyia, després de Mèxic, República Dominicana i Xile. "El concepte de productes d'alta perfumeria a preus assequibles està tenint una excel·lent acollida a Llatinoamèrica", explica la firma Equivalenza, que apunta que tan sols un any després que la filial americana obrís la seva seu a Mèxic DF, des d'on fabrica el producte i dirigeix l'expansió, la marca suma ja 35 establiments a la regió.
Equivalenza és una empresa catalana que va néixer l'any 2011 i que està especialitzada en perfums i aromes de marca blanca. Actualment compta amb més de 600 establiments a tot el món.
En la seva incursió al mercat mexicà, Equivalenza ha obert una botiga al Metro Real Plaza Primavera i ha posicionat tres punts de venda en els centres comercials de Mika, Mega Plaça i Canadà, a la ciutat de Lima. A més, després de l'estiu de 2014, Equivalenza té previst obrir altres cinc punts de venda en el metro de La Marina i en els centres comercials de Plaza San Miguel, Plaza Lima Sur, Aventura Plaza Bella Vista i Santa Anita.
Presència sud-americana
Amb el Perú, ja són quatre els països llatinoamericans en els quals és present la companyia, després de Mèxic, República Dominicana i Xile. "El concepte de productes d'alta perfumeria a preus assequibles està tenint una excel·lent acollida a Llatinoamèrica", explica la firma Equivalenza, que apunta que tan sols un any després que la filial americana obrís la seva seu a Mèxic DF, des d'on fabrica el producte i dirigeix l'expansió, la marca suma ja 35 establiments a la regió.
Equivalenza és una empresa catalana que va néixer l'any 2011 i que està especialitzada en perfums i aromes de marca blanca. Actualment compta amb més de 600 establiments a tot el món.
Subscriu-te de franc a VIA Empresa i rebràs al teu correu les nostres millors històries, reportatges i entrevistes, a més d’altres avantatges exclusius per a subscriptors.
Abans d'enviar-nos les teves dades llegeix la següent informació INFORMACIÓ BÀSICA SOBRE PROTECCIÓ DE DADES Responsable del tractament: TOTMEDIA COMUNICACIÓ, S.L. Finalitat del tractament: Atendre les sol·licituds d'informació que els usuaris d'aquest formulari ens enviïn. Legitimació: Consentiment de l'interessat en enviar-nos el formulari amb les seves dades. Destinataris: El personal, la direcció de l'empesa i els prestadors de serveis necessaris per complir amb les nostres obligacions. No cedirem les seves dades a tercers. Drets que l'assisteixen: Té dret a accedir, rectificar i/o suprimir les seves dades, així com altres drets, com s'explica detalladament a la política de privacitat, dirigint-se a privacitat@totmedia.cat. Informació addicional: Per a més informació consultin la política de privacitat.