Fer del neguit una oportunitat

Ja fa uns quants anys que Zygmunt Baumann ens obrí els ulls: vivim temps líquids. I no fa tant que les empreses hem constatat que la nostra activitat es mou en mig de canvis accelerats. La premsa passa del paper a la pantalla, rebem informació instantània, el què faci algú a l'altra punta del món pot afectar directament el nostre negoci, la creativitat i la innovació creixen geomètricament. I això ens obliga a una tasca fatigosa però ineludible: repensar contínuament el nostre negoci, el nostre client, la percepció i la reputació que projectem.

En cap moment històric hem experimentat l'efervescència actual. I molts dels nostres empresaris neden en la inquietud del futur. Acceptar-ho així és el primer pas. El segon és la persistència: si no sabem convertir el neguit en la captura de la oportunitat, estarem condemnats a desaparèixer. I el tercer és la resiliència: el fracàs com a revulsiu. Repensar no és una paraula de moda, sinó una obligació empresarial. Repensar és una invitació a la acció.
Avui et destaquem
El més llegit