Quina és la missió de la nostra empresa al món?

Aquest és el tercer consell pels autors del 'Dietari d'emprenedors': pensar en l'organigrama de l'empresa  

La idea és el primer gran moment de l'empresa i aquell que pot caure més ràpidament en l'oblit si no bastim el projecte al voltant d'una sola pregunta: Per què? Quin és el sentit del nostre negoci? Com deia a l'anterior bitllet, trobar allò que us apassioni, a on pugueu ser els millors i en pugueu treure un rendiment econòmic, és clau.

A partir d'aquí, sortir de la zona de confort és necessari per a obtenir resultats millors, ja que mai hi ha un bon moment per dur a terme una idea com mai hi ha un bon moment per tenir el primer fill. En ambdós casos, però, el perquè preval sobre la resta perquè només així té sentit la idea inicial i el projecte pot ser un èxit.

Finalment, pensar en gran és important i cal que ho tingueu en compte a l'hora d'organitzar el negoci. Molts emprenedors riuen quan els hi dic que facin un organigrama de l'empresa. Quin organigrama? Però si sóc un autònom! Pensar en gran equival a crear una empresa ideal, amb els seus llocs de treball i responsabilitats per així poder créixer ordenadament i poder delegar amb garanties quan arribi el moment.

No oblideu que la feina de l'empresari ha de ser treballar en l'empresa i no a l'empresa, pel que definir clarament el nostre futur creixement ha d'estar dins de les prioritats de gestió.

Avui et destaquem
El més llegit