Molo, la moto per subscripció arriba a València

La startup ofereix un servei de lloguer de motocicletes amb tarifa plana sense límit de temps ni quilòmetres

Una de les motocicletes elèctriques de Molo Una de les motocicletes elèctriques de Molo

Les motoes elèctriques de lloguer per subscripció arriben a València. La startup valenviana Molo llançarà el proper 17 de setembre el primer servei de motos de lloguer sense límit de temps ni quilòmetres. Els clients o subscriptors podran fer ús d'una flota de 150 vehicles, que l'empresa preveu fer créixer progressivament fins als 500 a final d'any.

El model de subscripció és similar al que estableixen empreses com Netflix o Spotify, de manera que l'usuari té accés als vehicles sense lligams. Segons expliquen des de l'empresa, es vol donar resposta a la necessitat de mobilitat dels ciutadans i la possibilitat d'ús del vehicle com si fos propi, però oblidant-se del pagament de l'assegurança, impostos, gasolina, avaries, despeses de plaça de garatge, o el manteniment de la moto.

El servei s'oferirà amb un preu promocional de 9,90 euros al mes i per donar-se d'alta es requerirà ser major d'edat, tenir permís de conducció i facilitar el DNI.

L'empresa destaca que les seves motocicletes (de la marca Silence, fetes a Barcelona) són les més robustes i potents que les que ja operen a la ciutat de València, i de fet, els plans de creixement de Molo passen per ampliar el seu servei a les àrees interurbanes i, en un futur, expandir-se a altres ciutats de l'Estat espanyol. Els usuaris comptaran amb un suport permanent, gràcies a una aplicació dissenyada a aquest efecte, que facilitarà la localització de vehicles i la comprovació del seu estat de bateria.

Fins al moment, Molo ha invertit 3,5 milions d'euros dirigits a l'adquisició de vehicles, encara que preveu una inversió inicial total de 25 milions, destinats, principalment, a l'adquisició d'una flota de motos elèctriques per a l'expansió a altres ciutats.

Les estimacions del pla de negoci d'aquesta firma valenciana passen per la compra d'unes 6.000 motocicletes i una facturació de 33 milions d'euros el 2019, per aconseguir les 10.000 motocicletes i els 66 milions d'euros el 2020. L'empresa arrenca amb una plantilla d'onze persones i una flota de vehicles que estarà permanentment al carrer i que creixerà fins al mig miler de motocicletes a final d'any.

Més informació
Mercadona invertirà 100 milions d'euros a Portugal
Els 110 milions d'euros que reclama València
Baleària s'acomiada del plàstic als seus bucs
Avui et destaquem
El més llegit