La consultora Deloitte elabora cada any l'estudi Global Powers of Retailing, on classifica els 250 grups de distribució més grans del món. En aquest cas, les dades pertanyen a la facturació total del 2014, on grans grups de supermercats o grans magatzems segueixen copant una llista amb clar predomini nord-americà. Amb molta diferència, el rànquing l'encapçala Wal-Mart, que durant el 2014 va facturar 485.561 milions de dòlars.
Al seu darrere hi trobem Costco i The Kroger. Per trobar els principals grups espanyols cal baixar fins al lloc 44, on apareix Mercadona, que perd dues posicions respecte l'any anterior. Al seu darrere es manté Inditex (45), consolidant-se sengles empreses entre les 50 primeres. El Corte Inglés és 68a en el rànquing global, mentre que la la resta de representants espanyols al rànquing són DIA (96) i Grupo Eroski (146).
Subscriu-te de franc a VIA Empresa i rebràs al teu correu les nostres millors històries, reportatges i entrevistes, a més d’altres avantatges exclusius per a subscriptors.
Abans d'enviar-nos les teves dades llegeix la següent informació INFORMACIÓ BÀSICA SOBRE PROTECCIÓ DE DADES Responsable del tractament: TOTMEDIA COMUNICACIÓ, S.L. Finalitat del tractament: Atendre les sol·licituds d'informació que els usuaris d'aquest formulari ens enviïn. Legitimació: Consentiment de l'interessat en enviar-nos el formulari amb les seves dades. Destinataris: El personal, la direcció de l'empesa i els prestadors de serveis necessaris per complir amb les nostres obligacions. No cedirem les seves dades a tercers. Drets que l'assisteixen: Té dret a accedir, rectificar i/o suprimir les seves dades, així com altres drets, com s'explica detalladament a la política de privacitat, dirigint-se a privacitat@totmedia.cat. Informació addicional: Per a més informació consultin la política de privacitat.