Sortegem el llibre El pequeño libro de la influencia y la persuasión

VIA Empresa regala entre els subscriptors un exemplar del llibre de Javier Luxor

Portada del llibre de Javier Luxor

Portada del llibre de Javier Luxor

Totes les persones persuadim encara que en la majoria de les ocasions, per desconeixement, no amb l'efecte desitjat. Conèixer quins són els principis de la persuasió pot ajudar-nos a evitar certes situacions on els altres vulguin manipular-nos i els més important, ens pot ajudar a millorar en la nostra vida professional i personal. Per què quan hi ha menys d'alguna cosa ho desitgem més? Perquè en els processos de selecció tenen més opcions les persones l'aspecte físic de les quals destaca d'entre els altres? Què és l'efecte Halo i com funciona? Existeixen paraules màgiques que amb el seu ús persuadeixen a les persones? Per què els riures enllaunats ens fan riure més?

Javier Luxor ens explica, en la seva obra El pequeño libro de la influencia y la persuasión (Alienta Editorial, 2017), els principis bàsics de la persuació per veure com de senzill és integrar-los en el nostre propi discurs per exposar, presentar, negociar, vendre… i en definitiva, millorar qualsevol aspecte de la nostra comunicació i relació amb els altres.

El concurs ha finalitzat

Gràcies a tothom per participar