Sortegem el llibre 'Aroma de marca'

VIA Empresa regala entre els subscriptors un exemplar del llibre de Marta Royo Espinet

Portada del llibre de Marta Royo

Portada del llibre de Marta Royo

Mira al teu voltant. Estàs rodejat de productes que,en un moment o altre, faràs servir, i si ho no ho fas, tard o d’hora et transmetran emocions o et cridaran l’atenció. Ara, entre les mans, tens aquest llibre… I, si el tens, és perquè t’ha cridat l’atenció, i en això la imatge, la publicitat i la comunicació hi han ajudat. Potser hi ha alguna cosa que l’ha fet diferent del que hi ha fins ara. Alguna cosa que ha fet que te’l miris. I és que la diferenciació és, sens dubte, la base de la bona publicitat, així com també la el fet que sigui únic.

El llibre Aroma de marca (Cossetània Edicions, 2019), de Marta Royo Espinet, vol ser un recull de tot això: t’ajudarà a crear una (bona) marca i a difondre-la a partir d’històries reals o exemples pràctics que han funcionat i altres en què l’autora ha treballat professionalment amb èxit.

El concurs ha finalitzat

Gràcies a tothom per participar