21
de Juny
de
2013 - 02:27
"A només cinc quilòmetres se'ns obre un mercat de vuit milions d'habitants que estan a mitja hora", argumentava el dia de la inauguració a VIAempresa Antonio Escudero, cara visible del Grupo Escudero. La companyia familiar obria el 16 de maig un macro-oulet a la Jonquera amb el client francés com a màxim objectiu. I sembla que ho està aconseguint: durant aquest primer mes, unes 540.000 persones ja han visitat l'outlet.
El client majoritari són els visitants d'origen francès, tot i que durant el cap de setmana augmenta el nombre de clients catalans. Un 65% dels compradors vénen de l'altre banda de la frontera. Des del centre comercial asseguren que l'obertura de l'outletha fet variar la clientela dels negocis del municipi. Segons les seves dades, abans de l'obertura de l''outlet', el 95% de la clientela de la Jonquera era d'origen francès.
Segons un comunicat emès pel centre comercial, no esperaven "tanta afluència de gent" i han hagut d'incrementar el personal per cobrir les necessitats dels clients. Ja s'està ampliant la zona d'aparcament fins a les 2.750 places.
El client majoritari són els visitants d'origen francès, tot i que durant el cap de setmana augmenta el nombre de clients catalans. Un 65% dels compradors vénen de l'altre banda de la frontera. Des del centre comercial asseguren que l'obertura de l'outletha fet variar la clientela dels negocis del municipi. Segons les seves dades, abans de l'obertura de l''outlet', el 95% de la clientela de la Jonquera era d'origen francès.
Segons un comunicat emès pel centre comercial, no esperaven "tanta afluència de gent" i han hagut d'incrementar el personal per cobrir les necessitats dels clients. Ja s'està ampliant la zona d'aparcament fins a les 2.750 places.