• Afterwork
  • 10 'best-sellers' empresarials per a Sant Jordi

10 'best-sellers' empresarials per a Sant Jordi

VIAempresa proposa una llista amb els llibres d'empresa més venuts pels principals establiments i llibreries

A la cerca dels millors llibres per St Jordi
A la cerca dels millors llibres per St Jordi
22 d'Abril de 2014
Act. 22 d'Abril de 2014

Des d'assajos de macroeconomia, fins a manuals bàsics per alentir els emprenedors més porucs, per Sant Jordi les propostes editorials apleguen tot tipus de lectors. Seguint les llistes dels llibres més venuts segons les principals cadenes i llibreries, VIAempresa recull alguns dels principals títols empresarials per regalar aquest 23 d'abril.

 
 

No busques trabajo
Sinopsi: Una cosa és tenir una bona idea i una altra fer el pas definitiu. Sempre sorgeixen excuses, arguments que semblen sòlids i comentaris que poden fer enrere els projectes amb més projecció. El llibre recull 50 bones excuses i millors raons per aventurar-se amb l'autoocupació.
Autor: Risto Mejide
Editorial: Gestión 2000
Tema: Emprenedoria
Preu: 16,95€

 


Piratas de lo público
Sinopsi: L'estat és el pirata; l'estat del benestar, el botí. L'autor del llibre detalla com el liberalisme corsari intenta esfondrar les bases dels serveis públics per lucrar-se'n amb ell i com el context de crisi ha facilitat aquest assalt a la sanitat, l'educació i la seguretat social.
Autor: Antón Losada 
Editorial: Deusto 
Tema: Macroeconomia 
Preu: 17,95€ 




 
El ahorrador inteligente
Sinopsi:
Es tracta d'una guia bàsica per a la gestió eficient dels diners que explica detall a detall quines són les característiques dels productes financers més habituals. Mitjançant la fórmula de pregunta i resposta, qualsevol persona pot adquirir els coneixements financers bàsics per a l'administració dels seus estalvis i per a la inversió.
Autor: Emilio Ontiveros i David Cano
Editorial: Espasa
Tema: Preu: 18,90




Bolsa para dummies
Sinopsi: Què és la borsa? Primera pregunta clau que el trader Josef Ajram respon de manera senzilla en les pàgines d'aquest manual bàsic sobre finances. A partir d'exemples i experiències personals, explica quins són els errors més habituals a l'hora d'invertir i quin és el paper dels bancs, les agències i com seguir l'evolució dels índexs borsaris.
Autor: Josef Ajram
Editorial: Planeta
Tema: Finances Preu: 18,95€




 Tu idea mola. Porque si quieres, puedes
Sinopsi: Ser creatius i aportar un producte innovador i que remogui les emocions del consumidor són alguns dels secrets de l'èxit de Mr. Wonderful. Amb aquest llibre, marquen els passos a seguir per prendre la iniciativa i fer d'una bona idea un projecte d'emprenedoria.
Autor: Mr. Wonderful
Editorial: Lunwerg
Tema: Emprenedoria, creativitat i innovació
Preu: 14,25€ 




Mueve tus ahorros y gánate un sueldo
Sinopsi: Lluny de ser un llibre ple de tecnicismes, Francisca Serrano publica una guia escrita en forma de novel·la on ella mateixa es sotmet a les preguntes d'un periodista fictici. Així, desgrana detall a detall quins són els secrets per fer rendibles uns estalvis i ofereix els coneixements essencials sobre financers per tenir èxit en la inversió.
Autor: Francisca Serrano Ruiz
Editorial: Espasa
Tema: Finances
Preu: 19,90€ 




Asertividad en el trabajo
Sinopsi: L'assertivitat és una capacitat que no tots els treballadors tenen i sovint costa adreçar-se a un company de feina, ja sigui una qüestió irrellevant o de vital importància. Davant això, les autores del llibre presenten diversos mètodes per superar la falta de confiança, la frustració i qualsevol tipus de causa que pugui provocar aquesta reacció. 
Autor: Olga Castanyer i Estela Ortega 
Editorial: Conecta 
Tema: Coaching empresarial 
Preu: 16,90€ 





Marketingdencias
Sinopsi: Per què tots els rellotges dels anuncis marquen les 10:10h? Vesteix el Pare Noel de vermell per casualitat? Qui sap més de màrqueting, un polític o un futbolista? Aquest llibre ofereix un recorregut al llarg de les estratègies i curiositats més amagades de la publicitat i de les últimes tendències del mercat.
Autor: Sara Villegas
Editorial: Gestión 2000
Tema: Màrqueting Preu: 16,95€




Historia de un éxito: Mercadona. Las claves del triunfo de Juan Roig
Sinopsi: Juan Roig s'ha convertit en un dels empresaris més admirats a l'estat espanyol després de convertir un negoci familiar en una cadena de supermercats que no deixa de créixer. Javier Alfonso intenta dibuixar el perfil d'aquest empresari i delimita l'estratègia que l'ha portat l'èxit amb aquest llibre. 
Autor: Javier Alfonso 
Editorial: Conecta 
Tema: Empresa 
Preu: 16,90€ 




Viaje a la libertad económica
Sinopsi: L'economista Daniel Lacalle exposa les mesures més adequades per sortir de la crisi en aquest assaig que repassa els principals corrents del pensament econòmic i social, critica els errors més destacats de la història i aposta per les polítiques que ofereixin plena llibertat als mercats. 
Editorial: Deusto 
Tema: Macroeconomia 
Preu: 17,95€