Deloitte i Red Points s'alien contra la pirateria

Les companyies treballaran per donar una solució que impedeix la distribució il·legal de continguts digitals

La signatura de serveis professionals Deloitte i la companyia tecnològica catalana Red Points han acordat una aliança estratègica per combatre la pirateria online. Ambdues empreses treballaran conjuntament en la comercialització de la solució tecnològica RedPoints 7.0 que permet impedir la distribució il·legal de continguts a la xarxa.

En virtut de l'acord, les dues companyies aportaran el seu know-how per afermar aquest nou producte. Deloitte aportarà a aquest projecte la seva experiència en ciberseguretat amb CyberSOC, Centre Global d'Operacions de ciberseguretat que presta a les empreses un servei integral de gestió de riscos tecnològics i reputacionals, orientat a la prevenció, detecció i resposta a incidents de ciberseguretat.

Per la seva banda, Red Points aportarà una tecnologia, fruit de més de sis anys de recerca, que permet eliminar continguts il·legals d'Internet a gran escala, amb percentatges d'èxit superiors al 98%. En l'actualitat, Red Points elimina més de 45.000 continguts il·legals al mes, amb una mitjana de caiguda de 2,30 hores des que es localitza un contingut a Internet.

Entitats financeres, de l'àmbit esportiu, del sector audiovisual i editorial, discogràfiques, i empreses de programari i gaming, entre altres sectors, es beneficiaran d'aquesta aliança entre Deloitte i Red Points, impedint l'accés il·legal als seus negocis, obres i continguts, per redirigir i canalitzar el tràfic cap a les plataformes de consum legal.

L'acord aconseguit entre les dues companyies contempla la distribució del nou producte a tot el món, aprofitant la presència internacional de Deloitte, i l'actual procés d'obertura a altres mercats en el qual es troba immersa Red Points, amb l'obertura de delegacions a Itàlia, Regne Unit i pròximament Japó i USA.
Avui et destaquem
El més llegit