Desmarca't

El consultor Xavi Roca elabora un manual amb les pautes d'anàlisi i creació d'una marca personal per obtenir l'èxit al mercat professional

    Crear-se una marca personal és clau per diferenciar-se
    Crear-se una marca personal és clau per diferenciar-se
    08 de Juliol de 2016 - 01:45
    Act. 24 de Maig de 2017 - 9:22

    "Una marca és un nom, terme, signe, símbol, disseny, o una combinació d'aquests, l'objectiu del qual és identificar els béns i serveis d'un venedor o grup de venedors amb l'objectiu de diferenciar-los dels seus competidors". Així és com defineix l'expert en màrqueting Philip Kotler el concepte de marca, un concepte que avui cada cop més s'aplica també a les persones. I traslladat a aquest camp més personificat, també estem parlant d'una estratègia d'un individu de diferenciar-se de la resta i de fer que sigui reconegut i preferit gràcies a aquests atributs.

    Un dels encarregats de donar forma a tota aquesta nova tendència és el consultor i professor de la Universitat de Lleida Xavi Roca. Des de la seva consultoria, Smart Marketing, ofereix un servei de definició i implementació de la marca personal, pel que la seva experiència avala els consells que ha recollit en el seu últim llibre: Desmárcate (Libros de cabecera, 2015).

    En ell, reflexiona sobre la importància de crear-se una marca personal per destacar al mercat laboral i detalla pas a pas quines són les fases per crear un nom potent. Un procés que comença amb una autoanàlisi de les debilitats i fortaleses d'un mateix com a professional i que segueix amb el disseny de l'estratègia, definició d'objectius i, finalment, comunicació de marca. En aquest darrer pas, a més, aborda eines innovadores com les xarxes socials, els vídeos o les presentacions amb SlideShare per potenciar el personal branding en l'entorn 2.0.

     

     

     

    Autor: Xavi Roca
    Editorial: Libros ce cabecera
    Any de publicació: 2015
    Tema: Màrqueting

    Més informació 
     

    Ets subscriptor de VIA Empresa? Entra, participa en el sorteig que fem cada setmana i emporta't aquest llibre.