12
de Setembre
de
2014 - 04:44
Act.
13
de Setembre
de
2014 - 14:26
L'Associació Catalana de Supermercats i Distribuïdors (Cat-Dis) ha renovat el seu acord amb Loteria de Catalunya per vendre bitllets de La Grossa de Cap d'Any, l'alternativa de la Generalitat a la Grossa de la Loteria Nacional.
Cat-Dis ha anunciat que els bitllets de La Grossa ja es poden adquirir en tots els establiments de les cadenes Condis, Caprabo, Sorli Discau i Coaliment. En el primer sorteig de La Grossa celebrat l'any passat, els establiments de les companyies associades a Cat-Dis van vendre un total de 240.000 bitllets per un import d'1,2 milions d'euros, el que va suposar el 5 % del total distribuït per Loteria de Catalunya.
El preu dels bitllets serà de 5 euros i aquest any el sorteig comptarà amb cinc grans premis de 100.000, 32.500, 15.000, 5.000 i 2.500 euros per bitllet, respectivament.
Compromís amb els productes catalans
La cadena de supermercats Cabrabo llança a partir d'aquest divendres una campanya destinada a promocionar els productes catalans, que compta amb 800 referències de 120 proveïdors amb descomptes de fins al 50 %. Caprabo vol emmarcar la campanya en el seu objectiu de millorar el coneixement dels productes catalans entre els consumidors i millorar el seu consum.
En l'últim any, la cadena ha introduït en els seus supermercats més de 1.300 referències de més de 150 petits productors i 25 cooperatives agràries de Catalunya.
Cat-Dis ha anunciat que els bitllets de La Grossa ja es poden adquirir en tots els establiments de les cadenes Condis, Caprabo, Sorli Discau i Coaliment. En el primer sorteig de La Grossa celebrat l'any passat, els establiments de les companyies associades a Cat-Dis van vendre un total de 240.000 bitllets per un import d'1,2 milions d'euros, el que va suposar el 5 % del total distribuït per Loteria de Catalunya.
El preu dels bitllets serà de 5 euros i aquest any el sorteig comptarà amb cinc grans premis de 100.000, 32.500, 15.000, 5.000 i 2.500 euros per bitllet, respectivament.
Compromís amb els productes catalans
La cadena de supermercats Cabrabo llança a partir d'aquest divendres una campanya destinada a promocionar els productes catalans, que compta amb 800 referències de 120 proveïdors amb descomptes de fins al 50 %. Caprabo vol emmarcar la campanya en el seu objectiu de millorar el coneixement dels productes catalans entre els consumidors i millorar el seu consum.
En l'últim any, la cadena ha introduït en els seus supermercats més de 1.300 referències de més de 150 petits productors i 25 cooperatives agràries de Catalunya.