• Afterwork
  • Una Setmana de les Terrasses "a vista d'hotel"

Una Setmana de les Terrasses "a vista d'hotel"

Un total de 66 establiments hotelers de la capital catalana obren les portes per viure la ciutat des del terrat

La terrassa de l'hotel Majestic del Passeig de Gràcia de Barcelona
La terrassa de l'hotel Majestic del Passeig de Gràcia de Barcelona
ACN
03 de Juny de 2016
Act. 03 de Juny de 2016
El Gremi d'Hotelers i l'Ajuntament de Barcelona organitzen la sisena edició la Setmana de les Terrasses dels Hotels de Barcelona. Sota el lema "a vista d'hotel", les jornades tindran lloc del 3 al 12 de juny amb un programa que inclou 234 activitats repartides per 66 hotels de la capital catalana.

Cada hotel oferirà una proposta única a la seva terrassa, ja sigui cultural, d'oci, musical, familiar o lúdica. Aquest any, les activitats compten amb una nova categoria, la gastronòmica. En aquesta, s'inclouen totes aquelles activitats relacionades amb el món de la gastronomia després que Catalunya hagi estat guardonada com a Regió Europea de la Gastronomia 2016.

Durant aquesta setmana, els espais incorporaran una gran varietat de vins de Bodegues Torres, el patrocinador oficial de l'activitat. En aquesta ocasió, els visitants també podran gaudir, en alguns dels espais, d'una experiència Torres 360º, amb la qual podran sobrevolar les vinyes que Torres té a les principals regions vinícoles espanyoles sense moure's d'un entorn com és la terrassa d'un hotel.

Algunes de les experiències que podran viure els assistents són tastos de vins i formatges, espectacles de màgia, degustació de mojitos i tapes, havaneres, concerts de jazz, bossa nova, swing o sessions de DJ, curtmetratges, taller de còctels o la clàssica exhibició de natació sincronitzada a l'hotel Ohla Barcelona a càrrec de l'equip campió d'Espanya Júnior CN Kallipolis.

En aquesta sisena edició de la Setmana de les Terrasses s'ha assolit una xifra rècord amb la participació de 66 establiments de la ciutat. A més, aquest any s'han incorporat activitats innovadores com la sessió de pilates del Gallery Hotel, l'espectacle i taller de bollywood a càrrec de Nataraja Danze a l'hotel Silken Gran Havana, el Showcooking amb maridatge musical by Nandu Jubany i David Romero de l'hotel Majestic, la il·lustració en directe de la barana de vidre de l'hotel Yurbban Trafalgar a càrrec de Yoshi Sislay o la degustació de vins al Wine Truck de Torres de l'hotel Hilton Barcelona. L'entrada a les terrasses participants serà lliure i gratuïta, subjecta a l'aforament de cada espai.

La Setmana de les Terrasses es va crear per apropar i obrir els hotels de la ciutat als propis barcelonins i ja s'ha convertit en una cita ineludible i tradicional per anticipar-se a l'estiu a la ciutat. En les seves cinc primeres edicions, la Setmana de les Terrasses dels Hotels de Barcelona ha comptat amb la participació de més de 100.000 persones.

Concurs fotogràfic
Un any més, pujar les fotos a Instagram tindrà premi. Per participar, els usuaris hauran de pujar una imatge que il·lustri una de les terrasses, les seves vistes o el seu ambient o que mostri els vins Torres en el marc dels espais de la Setmana de les Terrasses. Els guanyadors podran aconseguir una nit en habitació doble a l'Hotel Cotton House o un dia a l'Univers Torres, respectivament.

A banda, el Gremi d'Hotels de Barcelona proposa un repte solidari: si se superen les mil fotografies etiquetades es donaran 1.000 euros al projecte Hotel Invisible, que recapta fons per ajudar les persones en risc d'exclusió social en col·laboració amb la Fundació IReS.