Zooey Deschanel, el somriure de les dones 'millennials'

L'artista és la fundadora de Hello Giggles, un portal de continguts que ha captivat l'audiència femenina menor de 35 anys

Si hi ha un adjectiu que li escau a Zooey Deschanel és el de "cul inquiet". Protagonista de la sèrie New Girl, vocalista i compositora de She & Him, model... i sempre amb l'èxit al seu costat. No cal dir que si mereix ser en aquesta secció és perquè, a més de tot això, ha donat el pas al món de l'empresa. El seu projecte és un bon resum de la imatge que projecta l'artista: dona, jove, dinàmica, positiva i hiperactiva.

Hello Giggles va néixer el 2011 amb l'ambició de convertir-se en un "portal optimista per a les dones joves". La seva traducció material és un web ple de continguts sobre cultura, tendències, estil de vida i articles que limiten amb el coaching i l'autoajuda. Els resultats aconseguits parlen d'un producte dirigit a la perfecció al seu target objectiu. La pàgina web rep una mitjana de 17 milions de visites úniques al mes, amb un 75% de l'audiència formada per dones menors de 35 anys.

Un projecte impulsat per una celebrity i que reuneix l'audiència més atractiva per les marques no podia trigar a cridar l'atenció. El 2015 el gegant dels mitjans Time Inc. va adquirir Hello Giggles per un preu estimat de 30 milions de dòlars, segons els mitjans de comunicació estatunidencs. Una bona injecció de calers pels primers inversors, que tindran un bon retorn als 1,25 milions de dòlars que van invertir només un any abans.

Amb l'entrada de Time Inc., el projecte aspira a accelerar un creixement que ja semblava imparable. El web compta amb més de 1.000 articulistes pagats, a més dels milers d'usuaris que aporten continguts gratuïts per generar un total de més de 12 milions d'articles a l'any.

Fa uns anys, l'empresa va començar el camí dels continguts audiovisuals. De fet, ja havia donat un pas de gegant amb l'acord amb la cadena NBC per gravar el capítol pilot d'una sèrie que es basaria en les experiències narrades per una de les seves columnistes. En paral·lel, la companyia prepara la pel·lícula Sister-in-Law i treballa en el guió de la comèdia Pitch Perfect.

En l'actualitat, Hello Giggles compta amb 22 treballadors dedicats a crear una pàgina web que compleix amb el mateix propòsit que Deschanel: connectar a la perfecció amb els interessos de les joves millennials.
Avui et destaquem
El més llegit