• Clicars obre a Barcelona la seva primera botiga sense cotxes

Clicars obre a Barcelona la seva primera botiga sense cotxes

L'empresa emergent de venda de vehicles en línia estrena el priemr centre a Espanya

La botiga física de Clicars a Barcelona
La botiga física de Clicars a Barcelona
Redacció VIA Empresa
Barcelona
22 de Maig de 2018

L'empresa emergent de venda de cotxes en línia Clicars.com ha obert a Barcelona la seva primera botiga a peu de carrer sensecotxes físics, la primera d'aquest tipus que instal·la a Espanya amb l'objectiu de transformar la manera de vendre cotxes seminous i quilòmetre zero.

 

La companyia té a Catalunya un dels seus millors mercats, amb un facturació d'una mica més de 5 milions d'euros des que va iniciar la seva activitat el 2016, la qual cosa explica aquesta decisió, segons ha assenyalat la startup en un comunicat.

"És un mercat estratègic no només per a Clicars, sinó per a tot el sector de la compravenda de vehicles", ha destacat el cofundador de la firma, Carlos Rivera. Al seu judici, Catalunya "és el millor escenari possible" en el qual engegar aquesta iniciativa atès que el públic català és "avantguardista" i "està molt familiaritzat amb les noves tecnologies".

 

En aquesta botiga, que se situarà en el número 355 de l'Avinguda Diagonal, els cotxes no es mostren de forma física, sinó de manera digital per mitjà de la tecnologia.

Entre altres serveis, el client comptarà amb la possibilitat de realitzar una videotrucada per connectar amb un assessor especialitzat i un aparador interactiu amb pantalles multitàctils per consultar el catàleg actualitzat dels cotxes en estoc real i les promocions.