
L'aplicació per aconseguir el permís de conduir a través d'una aplicació mòbil Dribo anuncia la seva expansió a Madrid i també avança que continuarà la seva expansió en altres ciutats com Sevilla, Alacant, València, Bilbao i Màlaga.
La startup, incubada a Barcelona Activa, ha aconseguit més de 500.000 euros de capital i acaba de tancar la seva segona ronda d'inversió, els recursos de la qual destinaran a seguir creixent, ha informat Dribo en un comunicat.
"Poder obrir operacions en altres ciutats confirma l'èxit i consolidació en el sector després del seu primer any de vida", ha dit el conseller delegat i cofundador de Dribo, Enric Romero.
La companyia ha aconseguit optimitzar i digitalitzar el procés d'obtenció del permís de conduir: l'usuari pot realitzar la part teòrica a través de l'aplicació mòbil gràcies a un procés formatiu propi i gamificado, mentre que el procés pràctic es completa a través d'un acord amb autoescoles.
Actualment, Dribo compta amb més de 50.000 usuaris que en un 90% dels casos aproven l'examen teòric a la primera, i en un 99 %, a la segona.