22
de Gener
de
2014
Act.
22
de Gener
de
2014
Catalunya destinarà aquest 2014 un total de 12 milions d'euros del pressupost de la Conselleria d'empresa i Ocupació a campanyes específiques de promoció turística. La partida suposa un milió i mig més que al 2013, segons ha explicat aquest dimecres el conseller Felip Puig en la Fira Internacional de Turisme (Fitur) de Madrid.
El Pla de Màrqueting Turístic de 2014 contempla que es reforci la promoció turística 'on-line' i en aquest marc es preveu que a la primavera es llanci una eina de comercialització de paquets turístics en Internet, gràcies a un acord entre l'Agència Catalana de Turisme i l'associació d'agències de viatges Acav-Ucave.
Així mateix, el Govern preveu desenvolupar un paquet d'aplicacions per a mòbil, especialment dirigides als viatgers, amb informació pràctica i amb propostes per planificar el seu viatge. També es duran a terme altres accions que ja s'han desenvolupat altres anys amb bons resultats, com el Buy Catalonia, un macro trobada comercial que cada dos anys reuneix a empreses catalanes amb més de 150 operadors turístics de més de 30 mercats per vendre els seus productes.
Finalment, el Govern estarà present en fires internacionals de turisme, com la World Travel Market, la MITT i la ITB, i organitzarà viatges de familiarització per a operadors turístics i premsa de mitjans internacionals.
El Pla de Màrqueting Turístic de 2014 contempla que es reforci la promoció turística 'on-line' i en aquest marc es preveu que a la primavera es llanci una eina de comercialització de paquets turístics en Internet, gràcies a un acord entre l'Agència Catalana de Turisme i l'associació d'agències de viatges Acav-Ucave.
Així mateix, el Govern preveu desenvolupar un paquet d'aplicacions per a mòbil, especialment dirigides als viatgers, amb informació pràctica i amb propostes per planificar el seu viatge. També es duran a terme altres accions que ja s'han desenvolupat altres anys amb bons resultats, com el Buy Catalonia, un macro trobada comercial que cada dos anys reuneix a empreses catalanes amb més de 150 operadors turístics de més de 30 mercats per vendre els seus productes.
Finalment, el Govern estarà present en fires internacionals de turisme, com la World Travel Market, la MITT i la ITB, i organitzarà viatges de familiarització per a operadors turístics i premsa de mitjans internacionals.