Neix la primera acceleradora de moda a Catalunya

El programa està pensat per a empreses amb almenys tres anys de trajectòria i una facturació mínima de 150.000 euros el 2019

n marxa la primera edició de l'Acceleradora de Moda de Catalunya | Cedida n marxa la primera edició de l'Acceleradora de Moda de Catalunya | Cedida

El Departament d’Empresa i Coneixement, a través del Consorci de Comerç, Artesania i Moda (CCAM), ha posat en marxa la primera edició de l’Acceleradora de Moda de Catalunya. Segons informen en un comunicat, es tracta d’una iniciativa adreçada a marques catalanes de moda amb potencial, amb l’objectiu d’ajudar-les a definir una estratègia individualitzada i diferenciadora que garanteixi i acceleri el seu creixement.

El programa està pensat per a empreses amb almenys tres anys de trajectòria i facturació mínima de 150.000 euros el 2019. S’articula mitjançant assessorament tecnològic i acompanyament per la via de mentoratge individualitzat, complementat amb formacions en format workshop, a càrrec de professionals de prestigi internacional. El programa consta de dues fases: una primera, de transferència de coneixement i acompanyament personalitzat, i una segona, d’elaboració d’un pla d’acció individual.

Amb aquesta iniciativa, el Departament d’Empresa i Coneixement vol dotar d’eines a empreses catalanes del sector moda, en un moment en que la reactivació empresarial passa per definir estratègies diferenciadores com a clau de l’èxit dels processos de creixement i mitjançant un acompanyament intensiu a càrrec de professionals de primer nivell i prestigi internacional.

Un màxim de 10 empreses podran participar en aquesta primera edició de l’Acceleradora de Moda, que seran seleccionades per un comitè d’experts entre les sol·licituds presentades. Les empreses interessades poden presentar les seves sol·licituds per via telemàtica fins al 16 de setembre, a través del Canal Empresa. La primera edició de l’Acceleradora de Moda de Catalunya començarà el proper mes d’octubre i s’allargarà fins a març del 2021. Al llarg d’aquests mesos, les empreses rebran orientació i coneixement en àmbits crucials.

Més informació
El 'showroom' de la 080 serà digital (i més internacional)
Catalunya no passa de (la) moda
Avui et destaquem
El més llegit