La companyia en línia de viatges i entreteniment Atrápalo va facturar més de 330 milions d'euros el 2015, fet que suposa un 5% més que l'any anterior, i va registrar un fort creixement del 60% a Llatinoamèrica, que ja representa el 40% de la seva xifra de negoci.
La companyia, que és present a nou països -Espanya i vuit de l'Amèrica Llatina-, ha registrat un milió de clients el 2015, que van tenir una repetició de compra del 40%, ha informat aquest dimecres en un comunicat.
Per al director executiu d'Atrápalo, Manuel Roca, el 2015 va suposar la "consolidació" de la marca a Llatinoamèrica, i també va aconseguir millorar la qualitat de l'oferta gràcies a acords entre bancs, cadenes hoteleres i oficines de turisme.
Roca també ha explicat que l'empresa afronta els reptes de continuar innovant tecnològicament en el web i el mòbil -d'on procedeix el 40% del trànsit de la companyia i s'espera que arribi al 50% el 2016-, tancar nous acords i consolidar la seva presència a Llatinoamèrica.
El 2016, Atrápalo espera créixer en tots els mercats on és present, especialment a l'Argentina i Mèxic, on va començar a operar més tard, i que el sector de l'oci en línia experimenti cinc anys de gran creixement fins a acostar-se al pes que té a Europa i EUA.
La companyia, que és present a nou països -Espanya i vuit de l'Amèrica Llatina-, ha registrat un milió de clients el 2015, que van tenir una repetició de compra del 40%, ha informat aquest dimecres en un comunicat.
Per al director executiu d'Atrápalo, Manuel Roca, el 2015 va suposar la "consolidació" de la marca a Llatinoamèrica, i també va aconseguir millorar la qualitat de l'oferta gràcies a acords entre bancs, cadenes hoteleres i oficines de turisme.
Roca també ha explicat que l'empresa afronta els reptes de continuar innovant tecnològicament en el web i el mòbil -d'on procedeix el 40% del trànsit de la companyia i s'espera que arribi al 50% el 2016-, tancar nous acords i consolidar la seva presència a Llatinoamèrica.
El 2016, Atrápalo espera créixer en tots els mercats on és present, especialment a l'Argentina i Mèxic, on va començar a operar més tard, i que el sector de l'oci en línia experimenti cinc anys de gran creixement fins a acostar-se al pes que té a Europa i EUA.
Subscriu-te de franc a VIA Empresa i rebràs al teu correu les nostres millors històries, reportatges i entrevistes, a més d’altres avantatges exclusius per a subscriptors.
Abans d'enviar-nos les teves dades llegeix la següent informació INFORMACIÓ BÀSICA SOBRE PROTECCIÓ DE DADES Responsable del tractament: TOTMEDIA COMUNICACIÓ, S.L. Finalitat del tractament: Atendre les sol·licituds d'informació que els usuaris d'aquest formulari ens enviïn. Legitimació: Consentiment de l'interessat en enviar-nos el formulari amb les seves dades. Destinataris: El personal, la direcció de l'empesa i els prestadors de serveis necessaris per complir amb les nostres obligacions. No cedirem les seves dades a tercers. Drets que l'assisteixen: Té dret a accedir, rectificar i/o suprimir les seves dades, així com altres drets, com s'explica detalladament a la política de privacitat, dirigint-se a privacitat@totmedia.cat. Informació addicional: Per a més informació consultin la política de privacitat.