• Economia
  • Barcelona Bridal Fashion Week fa brillar la moda nupcial a la seva edició més ambiciosa

Barcelona Bridal Fashion Week fa brillar la moda nupcial a la seva edició més ambiciosa

Després de cinc dies de desfilades, el prestigiós esdeveniment referma el seu lideratge mundial amb una edició que ha comptat amb participants de fins a 80 països

La fira ha incrementat marques, visitants professionals i internacionalitat | EP
La fira ha incrementat marques, visitants professionals i internacionalitat | EP
Redacción VIA Empresa
Barcelona
22 d'Abril de 2024
Act. 22 d'Abril de 2024

Barcelona Bridal Fashion Week (BBFW) ha tancat les portes aquest passat diumenge una edició que ha reunit l’elit de la modanupcial internacional. Després de cinc dies de desfilades i exposició comercial, el prestigiós esdeveniment referma el seu lideratge mundial amb una de les seves edicions més ambicioses pel que fa a firmes participants i compradors vinguts de fins a 80 països. Organitzada per Firade Barcelona amb el suport del Departament d'Empresa i Treball de la Generalitat de Catalunya, ha aplegat més de 400 marques, el 80% internacionals, i ha atret prop de 23.000 visitants, un 7% més que el 2023.

 

Entre aquests, destaquen els compradors estratègics convidats per l'organització, el 81% internacionals, que destaquen per la seva alta qualitat. Es tracta de representants de botigues multimarca i distribuïdors referents procedents sobretot de mercats clau com Europa, els Estats Units, el Japó, Corea del Sud, Llatinoamèrica, Sud-est asiàtic i, com a novetat d'aquesta edició, també d'Austràlia. Aquest percentatge d'internacionalitat del conjunt de visitants de BBFW augmenta aquest any i supera el 76%.

 

Moda dins i fora de la passarel·la

Amb aforament complet a la pràctica totalitat de desfilades, la passarel·la de la BBFW va tornar a ser el centre de totes les mirades. Es van presentar les col·leccions de 37 dissenyadors nacionals i internacionals que en general han apostat per conjugar la tradició amb un toc de transgressió avantguardista.

BBFW ha aplegat més de 400 marques, el 80% internacionals

A més, aquesta edició ha llançat la iniciativa Barcelona Goes Bridal! una reproducció a gran escala que, representant el cicle de la indústria de moda nupcial, ha situat a l'Avinguda Maria Cristina un gran penjador rotatiu de 100 metres de longitud i 6 d'alçada on s'han pogut veure 150 vestits de 40 marques catalanes, amb l'objectiu d'apropar l'esdeveniment a la ciutat i donar suport a la difusió de les firmes locals.