Més de 18.600 persones, majoritàriament estrangeres (65%), han passat per la Barcelona Bridal Fashion Week (BBFW), que ha tanca portes el diumenge després de cinc dies. Segons Fira de Barcelona, han assistit al certamen 1.170 compradors estratègics nacionals i internacionals convidats directament per l’organització. En aquesta edició el BBFW ha recuperat les desfilades presencials després de tres anys amb edicions reduïdes o digitals i “s’ha reafirmat com a cita líder mundial de la moda nupcial”.
El certamen organitzat per Fira de Barcelona i la Conselleria d’Empresa i Treball de la Generalitat, ha presentat les desfilades de més de 34 dissenyadors i l’oferta de més de 320 firmes, un 75% de les quals estrangeres. Segons la directora de la Bridal Week, Estermaria Larruccia, “ha estat una edició marcada per l’optimisme, els negocis i el desitjat retrobament amb els professionals del món de la moda nupcial”.
Tot i que el certamen ha abaixat la persiana aquest diumenge, la plataforma digital BBFW Digital Experience seguirà operativa fins al 20 de juny. Fins ara, aquesta eina porta 40.000 visualitzacions de contingut. La setmana dedicada a la moda de núvia, nuvi, festa i accessoris tornarà de 9 al 13 d’abril el 2023 per presentar les col·leccions 2024 de les firmes de la moda nupcial.