Caprabo preveu que les vendes de productes de petits productors i cooperatives agrícoles a Catalunya augmentin un 5% aquest any fins a superar els 43 milions d'euros. En la primera meitat de l'any (febrer-juliol), Caprabo ha aconseguit unes vendes acumulades de 22 milions d'euros en productes de proximitat, cosa que representa un creixement del 2% respecte a l'any anterior.
Aquestes xifres s'han presentat avui com a part de la VII edició de la Fira de Productes de proximitat de Caprabo a Barcelona, una iniciativa que té com a objectiu principal promoure el consum i el coneixement dels productes de proximitat.
Durant el dia, 23 petits productors i cooperatives agroalimentàries han presentat els seus productes al supermercat Caprabo del Centre Comercial l'Illa Diagonal de Barcelona. La Fira va ser inaugurada, aquest matí, per Joan Godia, director general d'Agroalimentació, Qualitat i Gastronomia del Departament d'Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació de la Generalitat de Catalunya.
En la primera meitat de l'any, Caprabo ha aconseguit unes vendes acumulades de 22 milions d'euros en productes de proximitat
A l'esdeveniment també hi van assistir Ramon Sarroca, president de la Federació de Cooperatives Agrícoles de Catalunya (FCAC); Josep Pere Colat, president de la Federació Catalana PDO-PGI; Gerard Cutal, gerent de L'Illa Diagonal; Daniel Ledesma, Director Comercial de Caprabo; Josep Barceló, Director de Desenvolupament Corporatiu de Caprabo i Esther Larrea, Directora de Vendes de Caprabo.
A més de la fira de Barcelona, aquest any Caprabo ja ha celebrat la VIII edició de la Fira de Productes de Proximitat de Caprabo del Camp de Tarragona, a Altafulla, i a l'octubre està previst que es faci una convocatòria a Caldes de Montbui, amb productes representatius de les regions de la zona.
Afegir VIA Empresa com a font preferida de Google de forma gratuïta
Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat