Catalunya es promociona a Brasil

La Generalitat mostra els seus atractius turístics a l'emergent país sud-americà

L'Agència Catalana de Turisme | Cedida
L'Agència Catalana de Turisme | Cedida
ACN
26 d'Abril de 2013 - 04:05
Act. 28 d'Abril de 2013 - 1:05
La Generalitat de Catalunya, mitjançant l'Agència Catalana de Turisme (ACT), va promocionar durant la setmana passada l'atractiu turístic de Catalunya en diversos certàmens al Brasil. En primer lloc, es va reunir amb 80 touroperadors del mercat sud-americà per presentar-los l'oferta en el segment del luxe, en el marc de la trobada comercial Travelweek. Alhora, va organitzar un workshop a Sao Paulo on quinze empreses catalanes es van reunir amb 40 touroperadors brasilers. En darrer terme, entre dimarts i dijous, també en aquesta ciutat, va participar a la primera edició de la fira World Travel Market de l'Amèrica del Sud.

L'Agència Catalana de Turisme va participar a la fira World Travel Market amb un estand de 42 metres quadrats i nou co-expositors entre entitats públiques i privades del sector turístic català. El certamen compta amb més de 1.000 expositors i un càlcul de visitants de 7.000 persones.

En el marc d'aquesta fira, el director de l'ACT, Xavier Espasa, es va reunir amb diversos agents del mercat turístic brasiler, entre ells el president de l'associació d'aerolínies brasileres, Eduardo Sanovicz. L'objectiu, potenciar la connectivitat i la destinació turística catalana en aquest mercat.

Un turisme a l'alça
Segons l'Agència Catalana de Turisme, 137.000 turistes brasilers van visitar Catalunya l'any passat. Es tracta d'un turisme de qualitat amb un alt nivell adquisitiu. La seva despesa mitjana està al voltant dels 2.000 euros per persona i viatge. Solen estar interessats per la cultura, la gastronomia i les compres.