
11
de Desembre
de
2015
Act.
11
de Desembre
de
2015
El Grup El Corte Inglés s'ha aliat amb l'empresa Ou-Jue International, especialitzada en la importació d'aliments al mercat asiàtic, per iniciar la comercialització a Xina de productes d'alimentació de les seves marques i d'altres fabricants.
En concret, el gegant de la distribució comercialitzarà productes d'alta qualitat i representatius de la gastronomia espanyola, tant de les seves marques pròpies Club del Gourmet i El Corte Inglés com d'altres fabricants espanyols que s'ajustin a aquests estàndards de qualitat.
Els dos primers establiments amb espais dedicats a productes d'El Corte Inglés s'han obert durant octubre a Shanghai: un al Dongjiao State Guest Hotel i al Gran Magatzem Bailian, situat a l'Expo de Xangai.
La companyia presidida per Dimas Gimeno preveu que es mantingui un ritme d'obertures creixent, de manera que abans que acabi 2016 s'espera que hi hagi més de 15 punts de venda.
Els espais d'El Corte Inglés estaran situats en centres comercials, especialment en Grans Magatzems Bailian, però també a peu de carrer i fins i tot en hotels. Així mateix, els productes es podran trobar també en els lineals de supermercats d'aquests grans magatzems o d'altres cadenes de distribució.
Els corners tindran una superfície d'entre 30 i 150 metres quadrats. En aquests espais hi haurà una variada representació de vins i licors, olis i vinagres, pernil, formatge, conserves vegetals i de peix, xocolates i dolços, cafès i infusions, i aperitius, entre altres productes.
El Corte Inglés subratlla que aquesta primera experiència internacional en l'alimentació podrà tenir continuïtat en altres mercats en els quals la companyia espanyola ja està treballant. En les seves últimes intervencions, tant el difunt Isidoro Álvarez, com el seu successor a la presidència, Dimas Gimeno, havien avançat la intenció del grup d'ampliar la seva internacionalització.
De moment, els seus grans magatzems només són presents a Espanya i Portugal, encara que altres de les seves marques, com Sfera o Viajes El Corte Inglés, compten amb una presència més estesa. A més, des de fa un parell d'anys, la companyia ven a través d'Internet al Regne Unit, Irlanda, França i Holanda.
En concret, el gegant de la distribució comercialitzarà productes d'alta qualitat i representatius de la gastronomia espanyola, tant de les seves marques pròpies Club del Gourmet i El Corte Inglés com d'altres fabricants espanyols que s'ajustin a aquests estàndards de qualitat.
Els dos primers establiments amb espais dedicats a productes d'El Corte Inglés s'han obert durant octubre a Shanghai: un al Dongjiao State Guest Hotel i al Gran Magatzem Bailian, situat a l'Expo de Xangai.
La companyia presidida per Dimas Gimeno preveu que es mantingui un ritme d'obertures creixent, de manera que abans que acabi 2016 s'espera que hi hagi més de 15 punts de venda.
Els espais d'El Corte Inglés estaran situats en centres comercials, especialment en Grans Magatzems Bailian, però també a peu de carrer i fins i tot en hotels. Així mateix, els productes es podran trobar també en els lineals de supermercats d'aquests grans magatzems o d'altres cadenes de distribució.
Els corners tindran una superfície d'entre 30 i 150 metres quadrats. En aquests espais hi haurà una variada representació de vins i licors, olis i vinagres, pernil, formatge, conserves vegetals i de peix, xocolates i dolços, cafès i infusions, i aperitius, entre altres productes.
El Corte Inglés subratlla que aquesta primera experiència internacional en l'alimentació podrà tenir continuïtat en altres mercats en els quals la companyia espanyola ja està treballant. En les seves últimes intervencions, tant el difunt Isidoro Álvarez, com el seu successor a la presidència, Dimas Gimeno, havien avançat la intenció del grup d'ampliar la seva internacionalització.
De moment, els seus grans magatzems només són presents a Espanya i Portugal, encara que altres de les seves marques, com Sfera o Viajes El Corte Inglés, compten amb una presència més estesa. A més, des de fa un parell d'anys, la companyia ven a través d'Internet al Regne Unit, Irlanda, França i Holanda.